Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 15.04.2012.
  • Objavljen na Hrčku: 27.06.2014.

Sadržaj

Puni tekst

Sadržaj (str. 1-1)


Kazalo


Prijelazna razdoblja u kojima rastemo i razvijamo se (str. 2-3)

Marta Guzman, Stig G. Lund
Esej


Prenošenje informacija dok dijete postaje učenik (str. 7-8)

Gemma Núñez Ponsa
Esej


Kontinuitet – cilj usklađenog kurikuluma (str. 9-10)

Rita Aupaix
Esej


Pedagoški kontinuitet – prijelaz iz vrtića u školu (str. 13-14)

Helle Johanneson
Esej


Stavimo dijete u središte projekta (str. 15-16)

Francesc Bitlloch, David Altimir
Esej


Misliti školu – put prema kontinuitetu (str. 17-18)

Mattia Pratissoli
Esej


Idem u Grundstufe, ne u vrtić! (str. 19-20)

Regina Kesselring
Esej


Učiniti prvi korak (str. 21-22)

Aileen McLean
Esej


Potaknimo pozitivno uzbuđenje školom (str. 23-24)

Julia Plachcka
Esej


Zašto je između nas visoka željezna ograda? (str. 25-26)

Kostantina Avlami
Esej


Razvojna mapa djeteta kao podrška prijelazu (str. 27-28)

Esmina Skopljak, Helena Burić
Esej


Uspjeh u vrtiću za uspjeh u školi (str. 29-30)

Philippe Meirieu
Esej


Uredništvo (str. 0-0)


Ostalo


Posjeta: 21.741 *