hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica, Vol. 25 No. 2, 2013.


Datum izdavanja: lipanj 2013.

Objavljen na Hrčku: 2. 7. 2014.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.119-124) hrvatskipdf 104 KB
EDITORIAL (str.119-124) engleskipdf 104 KB
Nevenka Čavlek
Uvodnik
 
METODOLOŠKI PRISTUP ANALIZI RELATIVNIH CIJENA U TURIZMU (str.125-145) hrvatskipdf 362 KB
A METHODICAL APPROACH TO RELATIVE PRICE ANALYSIS IN TOURISM (str.125-145) engleskipdf 362 KB
Niko Koncul
Izvorni znanstveni članak
 
KONCEPTUALNA PRESLIKAVANJA U TURISTIČKOM OGLAŠAVANJU - SEMIOTIČKI PRISTUP (str.147-164) hrvatskipdf 425 KB
CONCEPTUAL MAPPINGS IN TOURISM ADVERTISING - A SEMIOTIC APPROACH (str.147-164) engleskipdf 425 KB
Vlado Sušac
Izvorni znanstveni članak
 
SPECIJALISTIČKI I BEZ GREŠKE? JEZIČNI MITOVI U TURIZMU (str.165-189) hrvatskipdf 398 KB
SPECIAL AND SPOTLESS? LANGUAGE MYTHS IN TOURISM (str.165-189) engleskipdf 398 KB
Višnja Kabalin Borenić, Sanja Marinov, Martina Mencer Salluzzo
Izvorni znanstveni članak
 
MIT, RETORIKA I LJUDSKA TRAGEDIJA U LITVANSKIM MUZEJIMA I MEMORIJALNIM SREDIŠTIMA (str.191-210) hrvatskipdf 293 KB
MYTH, RHETORIC AND HUMAN TRAGEDY IN LITHUANIAN MUSEUMS AND SITES OF MEMORY (str.191-210) engleskipdf 293 KB
Craig Wight
Pregledni rad
 
OSVRT NA MEĐUNARODNU KONFERENCIJU MITOVI O TURIZMU (ZADAR, HRVATSKA 9.-12. SVIBNJA 2013.) (str.211-215) hrvatskipdf 136 KB
REPORT ON THE INTERNATIONAL CONFERENCE MYTHS OF TOURISM (ZADAR, CROATIA 9-12 MAY, 2013) (str.211-215) engleskipdf 136 KB
Višnja Kabalin Borenić
Ostalo
 
Posjeta: 4.297 *