hrcak mascot   Srce   HID

In medias res : časopis filozofije medija, Vol.3 No.5

In medias res : časopis filozofije medija,Vol.3 No.5
Datum izdavanja: Rujan 2014.

Objavljen na Hrčku: 22.09.2014.
Sadržaj Puni tekst
Untouched Literal Meaning in Advertising  
Netaknuta doslovnost reklame (str.614-628) hrvatskipdf 949 KB
Jelena Rvović
Stručni rad
 
Journalism Between Serving the Public and the Acclamation of Audience Taste  
Novinarstvo između služenja javnosti i povlađivanja ukusu publike (str.630-648) hrvatskipdf 397 KB
Slađana Stamenković, Vesna Milenković
Pregledni rad
 
Contemporary practice of presentation: new tendencies in showing the cultural heritage  
Suvremena izlagačka praksa: nove tendencije u prikazivanju kulturnog naslijeđa (str.650-663) hrvatskipdf 776 KB
Ljiljana Manić, Marija Aleksić, Mileva Pavlović
Pregledni rad
 
The Ellipse of Contemporary Reading or the Genre Nonsense  
Elipsa suvremenog čitanja ili žanrovske besmislice (str.664-676) hrvatskipdf 306 KB
Miomir Petrović, Ivana Ercegovac
Pregledni rad
 
Agenda Setting Theory: Media’s Agenda in Bosnia & Herzegovina  
Postavljanje dnevnog reda – bosanskohercegovačka medijska agenda (str.678-691) hrvatskipdf 352 KB
Sanja Dokić Mrša, Nataša Miljević Jovanović
Pregledni rad
 
Communication in Local Community (Koprivnica case study)  
Komunikacija u lokalnoj zajednici (primjer Koprivnice) (str.692-705) hrvatskipdf 354 KB
Melita Pavlek
Izlaganje sa skupa
 
Editorial Policy as the Key Factor in Reporting on European Integration in Montenegrin Print Media  
Uređivačka politika – ključni faktor pri izvještavanju o europskim integracijama u crnogorskim tiskanim medijima (str.706-715) hrvatskipdf 295 KB
Nataša Ružić
Izlaganje sa skupa
 
Information is “In” again  
Informacija je ponovo „in” (str.716-723) hrvatskipdf 303 KB
Franjo Maletić
Pregledni rad
 
Media as a Medium (Between the Brand and Man)  
Medij kao medij (između brenda i čovjeka) (str.724-731) hrvatskipdf 278 KB
Trina Mjeda
Izlaganje sa skupa
 
Recipe for love – from romance novels to dating sites – The impact of emotions on creating media and vice versa  
Recept za ljubav – od ljubića do siteova za date – utjecaj emocija na kreiranje medija i vice versa (str.732-738) hrvatskipdf 348 KB
Aleksandra Bokan
Stručni rad
 
Art, media and capital  
Umjetnost, mediji i kapital (str.740-745) hrvatskipdf 257 KB
Jadranka Božić
Izlaganje sa skupa
 
Television and the Public Sphere: The Function of the Realistic Narrative in the Wire  
Televizija i javna sfera: funkcija realističkog narativa u seriji The Wire (str.746-755) hrvatskipdf 326 KB
Nikola Dedić
Prethodno priopćenje
 
Ethics of Informing – An Example of Constructing a False Consciousness  
Etika informiranja – primjer konstruiranja lažne svijesti (str.756-782) hrvatskipdf 518 KB
Vesna Ivezić
Izlaganje sa skupa
 
The Surreal as the Truth  
Nadrealno kao istinito (str.784-790) hrvatskipdf 317 KB
Ana Đurković
Izlaganje sa skupa
 
Nietzschean Journalism  
Ničeansko novinarstvo (str.792-804) hrvatskipdf 257 KB
Sead Alić
Prethodno priopćenje
 
Posjeta: 10.155 *