Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 26 No. 2, 2014.

  • Datum izdavanja: 01.12.2014.
  • Objavljen na Hrčku: 28.01.2015.

Sadržaj

Puni tekst

Vrednovanje ljestvice praksi održivog razvoja korištenjem Bayesovog pristupa u teoriji odgovora na zadatke (str. 0-0)

Martin Hernani Merino, Enver Gerald Tarazona Vargas, Antonieta Hamann Pastorino, José Afonso Mazzon
Pregledni rad


Rational Choice Theory and Addiction Behaviour (str. 163-177)

Miloš Krstić
Prethodno priopćenje


Applying the Theory of Planned Behavior in the Purchase of Organic Food (str. 0-0)

Linda Martić Kuran, Mihić Mirela
Prethodno priopćenje


Business Potential of Halloween: Sales and Trends (str. 215-225)

Wadim Strielkowski
Pregledni rad


The Role of Socio-Demographic Characteristics and Lifestyle of Consumers in Determinig Buying Tendency (str. 0-0)

Ana Slišković, Ivan Zebić, Ljiljana Gregov, Matilda Nikolić
Prethodno priopćenje


Uvodnik (str. 0-0)

Editorial Preface (str. 0-0)

Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik


Posjeta: 23.704 *