hrcak mascot   Srce   HID

Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo, Vol.4 No.1

Obrazovanje za poduzetništvo - E4E : znanstveno stručni časopis o obrazovanju za poduzetništvo,Vol.4 No.1
Datum izdavanja: Lipanj 2014.

Objavljen na Hrčku: 12.02.2015.
Sadržaj Puni tekst
Implementation of Strategy for Entrepreneurial Learning 2010-2014 - a research conducted in Croatian primary schools (str.15-33) engleskipdf 785 KB
Marica Klarić, Narcisa Manojlović, Siniša Manojlović
Izvorni znanstveni članak
 
Education of entrepreneurs about importance of recognition and prevention of workplace violence as an important uncertainty reduction factor in the business enterprise (str.35-46) engleskipdf 824 KB
Gabrijela Budimir Šoško
Izvorni znanstveni članak
 
The role of women in small and medium-sized enterprises (str.47-54) engleskipdf 552 KB
Marina Gašić
Izvorni znanstveni članak
 
Marketing aspect of curricular approach to education for entrepreneurship in high education (str.55-62) engleskipdf 535 KB
Marina Gregorić, Vitomir Tafra, Zdravko Tkalec
Izvorni znanstveni članak
 
Accounting treatment of corporate financing by short-term sources (str.63-70) engleskipdf 574 KB
Toni Miljak, Eva Mijatović, Marina Gregorić
Izvorni znanstveni članak
 
The importance of skills and economic knowledges in the education of fashion designers – entrepreneurs (str.71-76) engleskipdf 562 KB
Alica Grilec Kaurić, Ivana Salopek Čubrić, Marija Potočić Matković
Izvorni znanstveni članak
 
Entrepreneurship – cross-curricular and interdisciplinary topic in Elementary School (str.77-81) engleskipdf 510 KB
Sandra Lovrenčić, Marijana Vrančić
Izvorni znanstveni članak
 
Entrepreneurial competencies in Elementary Schools (str.83-87) engleskipdf 556 KB
Perica Bartulović, Davorin Novosel
Izvorni znanstveni članak
 
Education for entrepreneurship in kindergartens (str.89-96) engleskipdf 1 MB
Jasna Peklić, Zrinka Vujatović
Izvorni znanstveni članak
 
How to Maximize and Measure Learning’s Contribution to Business Results (str.97-105) engleskipdf 857 KB
Željko Šundov, Marina Gregorić
Izvorni znanstveni članak
 
Enterpreneurship and promotional communication in the creation of social, artistic, economic and educational asset in the Republic of Croatia  
Poduzetništvo i promotivno komuniciranje u stvaranju društvene, umjetničke, gospodarske i odgojno-obrazovne vrijednosti u Republici Hrvatskoj (str.106-113) hrvatskipdf 712 KB
Vera Šutalo, Branko Mihaljević
Izvorni znanstveni članak
 
Posjeta: 6.005 *