hrcak mascot   Srce   HID

Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja,Vol. 21 No. 2
Datum izdavanja: veljača 2015.

Objavljen na Hrčku: 5. 3. 2015.
Sadržaj Puni tekst
Contents (str.3-3) engleskipdf 243 KB
Ostalo  
Sadržaj (str.4-4) hrvatskipdf 275 KB
Ostalo  
Dedication (str.5-5) engleskipdf 103 KB
Uredništvo
Ostalo
 
Perspectives of Philosophy Today (str.9-12) engleskipdf 244 KB
Bruno Ćurko, Ivana Zagorac
Uvodnik
 
Filozofija za djecu i filozofija kao terapija (str.13-33)  
Philosophy for Children and Philosophy as Therapy (str.13-33) engleskipdf 354 KB
Marjan Šimenc
Izvorni znanstveni članak
 
Neki aspekti epistemičke vrijednosti i uloga moralnih intuicija u podučavanju etike (str.35-51)  
Some Aspects of Epistemic Value and Role of Moral Intuitions in Ethics Education (str.35-51) engleskipdf 340 KB
Vojko Strahovnik
Izvorni znanstveni članak
 
Semantika mogućih svjetova, fikcija i kreativnost (str.53-69)  
Possible-Worlds Semantics, Fiction, and Creativity (str.53-69) engleskipdf 334 KB
Arto Mutanen
Izvorni znanstveni članak
 
Teorija odgoja Johna Lockea kao filozofska antroplogija (str.71-84)  
Locke's Theory of Education as a Philosophical Anthropology (str.71-84) engleskipdf 356 KB
Béla Mester
Prethodno priopćenje
 
Komunicirati filozofsko savjetovanje (str.85-94)  
Communicating Philosophical Counselling (str.85-94) engleskipdf 306 KB
Zoran Kojčić
Stručni rad
 
In Memoriam: Milan Polić (1946-2015) (str.97-98) engleskipdf 228 KB
Branko Bognar
In memoriam, Nekrolog
 
22nd International Philosophy Olympiad (str.101-102) engleskipdf 237 KB
Bruno Ćurko
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 15.574 *