hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: ožujka 2015.

Objavljen na Hrčku: 11. 3. 2015.
Sadržaj Puni tekst
Utjecaj komunikacijsko-informacijske tehnologije na obrazovanje odraslih s invaliditetom (str.501-514) hrvatskipdf 233 KB
Impact of information and communications technology on education of adults with disabilities (str.501-514)  
Ivana Batarelo Kokić, Tamara Kisovar-Ivanda
Izvorni znanstveni članak
 
Odrednica statova hrvatskih srednjoškolaca prema kulturnim različitostima (str.515-530) hrvatskipdf 269 KB
Attitude determinants of Croatian secondary school pupils toward cultural diversity (str.515-530)  
Marija Buterin, Stjepan Jagić
Izvorni znanstveni članak
 
Stavovi roditelja o suradnji s učiteljima u Waldorfskoj školi (str.531-552) hrvatskipdf 301 KB
Parents' attitudes to collaboration with the teachers in the Waldorf school (str.531-552)  
Karolina Doutlik
Izvorni znanstveni članak
 
Izvannastavne glazbene aktivnosti u školskim kurikulima (str.553-578) hrvatskipdf 582 KB
Extracurricular music activities in school curricula (str.553-578)  
Snježana Dubovicki, Vesna Svalina, Jelena Proleta
Izvorni znanstveni članak
 
Samoefikasnost i ciljne orijentacije kao prediktori akademskog postignuća srednjoškolaca (str.579-602) hrvatskipdf 263 KB
Self-efficacy and achievement goals as predictors of high-school students' academic performance (str.579-602)  
Morana Koludrović, Andreja Bubić, Ina Reić Ercegovac
Izvorni znanstveni članak
 
Društveni utjecaji na obrazovanje žena u Arapskim državama (str.603-626) hrvatskipdf 356 KB
Social influences on the education of women in Arab countries (str.603-626)  
Mirko Lukaš, Darko Samardžić
Izvorni znanstveni članak
 
Didactic Culture of School and Development of Pupils' Cooperative Competences in Teaching Process  
Didaktička kultura škole i razvoj suradničkih kompetencija učenika u nastavnom procesu (str.627-652) hrvatskipdf 345 KB
Ivan Markić
Izvorni znanstveni članak
 
Absence of Aggressive and Violent Defining Characteristics in the Descriptions of Successful and Ideal Teachers  
Izostanak agresivnih i nasilnih definirajućih obilježja u opisima uspješnih i idealnih učitelja (str.653-676) hrvatskipdf 450 KB
Željko Rački, Marija Sablić, Ivana Sekol
Izvorni znanstveni članak
 
Meeting Criteria of Teachers' Motivation for work with Students with Specific Learning Disabilities  
Zadovoljenost motiva učitelja za rad s učenicima sa specifičnim teškoćama u učenju (str.677-696) hrvatskipdf 314 KB
Martina Malogorski Jurjević
Prethodno priopćenje
 
Anna Karenina and Emma Bovary in a Methodic Mirror engleskipdf 575 KB
Ana Karenjina i Emma Bovary u metodičkom zrcalu (str.697-715)  
Ana Tomić
Pregledni rad
 
Observation and Monitoring of Children in the Educational Practice of Preschool Institutions  
Opservacija i praćenje djece u odgojno-obrazovnoj praksi predškolskih ustanova (str.717-733) hrvatskipdf 646 KB
Jasmina Bećirović-Karabegović
Stručni rad
 
Implementing the Pyramid of Optimism in Kindergartens  
Implementacija piramide optimizma u vrtićima (str.735-751) hrvatskipdf 302 KB
Sanja Tatalović Vorkapić, Karmen Pavlic
Stručni rad
 
Ben Curran i Neil Wetherbee (2014): Engaged, Connected, Empowered. Teaching and Learning in 21st Century (str.753-758) hrvatskipdf 311 KB
Dajana Babli
Recenzija, Prikaz slučaja
 
Mirko Lukaš i Emerik Munjiza (2010): Pedagoška hrestomatija - izbor tekstova hrvatskih pedagoga (str.759-763) hrvatskipdf 394 KB
Cikovac Dean
Recenzija, Prikaz slučaja
 
Posjeta: 40.387 *