hrcak mascot   Srce   HID

Media, culture and public relations,Vol. 6 No. 2
Datum izdavanja: listopad 2015.

Objavljen na Hrčku: 9. 12. 2015.
Sadržaj Puni tekst
Documentation Sheets (str.I-III) engleskipdf 270 KB
Kazalo  
KRIZNO KOMUNICIRANJE (str.113-118) hrvatskipdf 384 KB
CRISIS COMMUNICATION (str.113-118) engleskipdf 384 KB
Mario Plenković
Uvodnik
 
KOMUNIKACIJA U AKADEMSKOM OKRUŽENJU I NJEZIN UTJECAJ NA ORGANIZACIJSKU KLIMU SVEUČILIŠTA  
COMMUNICATION IN THE ACADEMIC ENVIRONMENT AND ITS INFLUENCE ON ORGANIZATIONAL CLIMATE OF UNIVERSITIES (str.119-127) engleskipdf 459 KB
Helena Grecmanová, Miroslav Dopita, Vlasta Cabanová
Izvorni znanstveni članak
 
INTERNETSKE DRUŠTVENE MREŽE, SOCIJALNI KAPITAL I POLITIČKA PARTICIPACIJA (str.128-138) hrvatskipdf 481 KB
INTERNET SOCIAL NETWORKS, SOCIAL CAPITAL, AND POLITICAL PARTICIPATION (str.128-138)  
Željko Pavić, Antun Šundalić
Izvorni znanstveni članak
 
APORIJE INTERKULTURALNE KOMUNIKACIJE (str.139-149) hrvatskipdf 553 KB
APORIAS OF INTERCULTURAL COMMUNICATION (str.139-149)  
Marijana Šećibović
Izvorni znanstveni članak
 
INTRAPERSONALNA I ANTROPOLOŠKA UTJECAJNA DIMENZIJA KOMUNICIRANJA NA DINAMIČKO I STRESNO PONAŠANJE PROFESIONALNIH SPORTAŠA (str.150-160) hrvatskipdf 594 KB
INTRAPERSONAL AND ANTHROPOLOGICAL INFLUENCE DIMENSION OF COMMUNICATION ON THE DYNAMIC AND STRESS BEHAVIOUR OF PROFESSIONAL ATHLETES (str.150-160)  
Marijan Spehnjak, Mario Plenković
Izvorni znanstveni članak
 
UPRAVLJANJE ODNOSOM S KLIJENTIMA U HOTELIJERSTVU (str.161-171) hrvatskipdf 1 MB
CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT IN HOTEL INDUSTRY (str.161-171)  
Kristijan Mihajlinović
Prethodno priopćenje
 
PERCEPCIJA JAVNOSTI O ROMSKOJ MANJINI U MEĐIMURSKOJ ŽUPANIJI (str.172-180) hrvatskipdf 714 KB
THE PERCEPTION OF THE PUBLIC ABOUT THE ROMA MINORITY IN THE FIELD MEĐIMURJE COUNTY (str.172-180)  
Mihael Tomšić, Ljubica Bakić-Tomić
Pregledni rad
 
UPORABA FRAZEMA I PARAFRAZE KAO ELEMENTA JEZIČNE STRATEGIJE U REKLAMNIM OGLASIMA HRVATSKIH BANAKA (str.181-195) hrvatskipdf 771 KB
THE USE OF IDIOMS AND PARAPHRASE AS AN ELEMENT OF LINGUISTIC STRATEGY IN THE CONCEPT OF ADVERTISEMENTS IN CROATIAN BANKS (str.181-195)  
Liljana Pavlović, Luka Pavlović
Pregledni rad
 
OBRAZOVANJE KAO UVJET DALJNJEG USPJEŠNOG RAZVOJA TURIZMA (str.196-204) hrvatskipdf 442 KB
EDUCATION AS A PRECONDITION OF FURTHER SUCCESSFUL TOURISM DEVELOPMENT (str.196-204)  
Ana Vizjak, Maja Vizjak
Stručni rad
 
KORPORATIVNO KOMUNICIRANJE NA PRIMJERU ODABRANIH HRVATSKIH KOMPANIJA (str.205-212) hrvatskipdf 603 KB
CORPORATE COMMUNICATIONS ON THE EXAMPLE OF SELECTED CROATIAN COMPANIES (str.205-212)  
Petra Bagarić
Stručni rad
 
Prikaz knjige: Tomislav Gavrić: ESTETIKA TELEVIZIJE, Biblioteka RTV teorija i praksa, sedma knjiga nove serije, RTS, Centar za istraživanje javnog mnenja, programa i auditorijuma, Izdavačka djelatnost, Beograd, 2010., 207 str. (str.213-213) hrvatskipdf 333 KB
Mario Plenković
Recenzija, Prikaz
 
Conference report: “Мihail Lermontov in a Global Discourse” (str.214-215) engleskipdf 321 KB
Natalia Kaloh Vid
Kratko priopćenje
 
Prof.dr.sc.Vidoje Vujić, novi član EU Akademije znanosti u Beču (str.216-220) hrvatskipdf 512 KB
Vijest  
Doktorski studij: Strateški komunikacijski management -AME, Maribor (str.221-224) slovenskipdf 416 KB
Vijest  
Poziv na skup: DIT 2016-Dr. Juraj Plenković (str.225-228) hrvatskipdf 343 KB
Call for Papers: DIT 2016- Dr. Juraj Plenković (str.225-228) engleskipdf 345 KB
Vijest  
Alma Mater Europaea Maribor (str.229-230) hrvatskipdf 326 KB
Vijest  
Osmo javno sveučilište u Hrvatskoj uspješno spaja teoriju i praksu (str.231-233) hrvatskipdf 892 KB
Vijest  
Grad Zaprešić (str.234-235) hrvatskipdf 478 KB
Vijest  
Authors Index (str.236-236) engleskipdf 247 KB
Kazalo  
Posjeta: 15.974 *