Sadržaj |
Puni tekst |
Dva su tipa aspektualnih čestica u engleskome jeziku
|
|
English aspectual particles are of two types
(str.149-168)
|
engleskipdf 223 KB
|
Milada Walková
Izvorni znanstveni članak
|
|
Sintagme s funkcionalnim glagolom kao jedinice mentalnog leksikona
|
|
Funktionsverbgefüge als Einheiten im mentalen Lexikon
(str.169-186)
|
njemačkipdf 229 KB
|
Mirjana Basarić, Teodor Petrič
Izvorni znanstveni članak
|
|
Names for watermelon, muskmelon and cucumber, and their etymologies
|
|
Nazivi za lubenicu, dinju i krastavac i njihove etimologije
(str.187-210)
|
hrvatskipdf 385 KB
|
Nina Spicijarić Paškvan
Izvorni znanstveni članak
|
|
Načini ostvarivanja drugoga argumenta s imenicama izvedenima od glagola u makedonskom: primjer gramatičke varijabilnosti
|
|
Second argument realization with verbal nouns in Macedonian: an example of grammatical variability
(str.211-225)
|
engleskipdf 256 KB
|
Liljana Mitkovska
Izvorni znanstveni članak
|
|
Errors or change: acquisition of some Croatian morpho-syntactic categories at the end of primary school
|
|
Pogrješke ili promjene – ovladanost odabranim hrvatskim morfosintaktičkim sadržajima učenika završnoga razreda osnovne škole
(str.227-252)
|
hrvatskipdf 398 KB
|
Zrinka Jelaska, Vesna Bjedov
Izvorni znanstveni članak
|
|
Terminološka standardizacija u društvenim i humanističkim znanostima – slučaj hrvatskoga antropološkog nazivlja
|
|
Terminological standardization in the social sciences and humanities – the case of Croatian anthropological terminology
(str.253-274)
|
engleskipdf 262 KB
|
Anja Iveković Martinis, Josip Lah, Anita Sujoldžić
Izvorni znanstveni članak
|
|
Language acquisition in a bidialectal child: speech development, influences and outcomes
|
|
Usvajanje govora kod dvodijalektalnoga djeteta: jezični razvoj, utjecaji i ishodi
(str.275-305)
|
hrvatskipdf 406 KB
|
Nada Županović Filipin
Izvorni znanstveni članak
|
|
Utjecaj verbalnih i neverbalnih podražaja u televizijskim reklamama na njemačkom jeziku na nastajanje pozitivnih i negativnih emocija
|
|
Einfluss verbaler und nonverbaler Reize ausgewählter deutschsprachiger Fernsehwerbespots auf das Hervorrufen positiver und negativer Emotionen
(str.307-335)
|
njemačkipdf 225 KB
|
Emira Premrov
Izvorni znanstveni članak
|
|
In search of meaning: čitak (readable) and čitljiv (legible) in norm and usage
|
|
U potrazi za značenjem: čitak i čitljiv u normi i uporabi
(str.337-356)
|
hrvatskipdf 353 KB
|
Jakob Patekar
Izvorni znanstveni članak
|
|
Rybarczyk, Magdalena. 2015. Demonstratives and possessives with attitude: An intersubjectively-oriented empirical study.
(str.357-364)
|
engleskipdf 189 KB
|
Lidija Šaravanja
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Д. О. Добровольский. 2013. Беседы о немецком слове.
(str.365-369)
|
engleskipdf 205 KB
|
Ludmila Pöppel
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Omazić, Marija. 2015. Phraseology through the looking glass
(str.370-372)
|
hrvatskipdf 176 KB
|
Nihada Delibegović Džanić
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Đergović-Joksimović, Zorica & Halupka-Rešetar, Sabina (eds.). 2014. English studies today: Prospects and perspectives. Selected papers from the second international conference “English language and anglophone literatures today” (ELALT 2)
(str.373-375)
|
engleskipdf 176 KB
|
Mario Brdar
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|