Sadržaj |
Puni tekst |
Documentation Sheets
(str.I-III)
|
engleskipdf 253 KB
|
Kazalo
|
|
ZNANSTVENA I UREDNIČKA PRODUKCIJA VELEUČILIŠTA BALTAZAR ZAPREŠIĆ
(str.121-122)
|
hrvatskipdf 226 KB
|
SCIENTIFIC AND EDITORIAL PRODUCTION OF UNIVERSITY OF APPLIED SCIENCES BALTAZAR ZAPRESIC
(str.121-122)
|
engleskipdf 226 KB
|
Vinko Morović
Uvodnik
|
|
ULOGA IT ODJELA U UNAPREĐENJU PROJEKTNOGA MENADŽMENTA U BANKAMA
(str.123-134)
|
|
THE ROLE OF IT DEPARTMENTS IN THE ENHANCEMENT OF BANKS’ PROJECT MANAGEMENT
(str.123-134)
|
engleskipdf 630 KB
|
Igor Vrečko, Zlatko Barilović, Marija Božičev
Izvorni znanstveni članak
|
|
STAVOVI JAVNOSTI O PRILAGODBI KOMPANIJA KLIMATSKIM PROMJENAMA
(str.135-144)
|
|
PUBLIC OPINION ON PUBLIC OPINION ON ADAPTATION OF COMPANIES TO CLIMATE CHANGE
(str.135-144)
|
engleskipdf 519 KB
|
Majda Tafra-Vlahović, Merica Pletikosić
Izvorni znanstveni članak
|
|
USTAŠKA PROMIDŽBA O KONFERENCIJI „VELIKE TROJICE“ U TEHERANU 1943. I ZNAČAJ SAVEZNIČKIH ODLUKA ZA ISHOD DRUGOG SVJETSKOG RATA, PORAZ TREĆEG REICHA I SLOM NEZAVISNE DRŽAVE HRVATSKE
(str.145-153)
|
|
USTASHA PROPAGANDA ON THE 1943 BIG THREE CONFERENCE IN TEHRAN, AND THE SIGNIFICANCE OF THE ALLIED DECISIONS FOR THE OUTCOME OF WORLD WAR II, THE DEFEAT OF THE THIRD REICH AND THE DOWNFALL OF THE INDEPENDENT STATE OF CROATIA
(str.145-153)
|
engleskipdf 793 KB
|
Alan Labus
Izvorni znanstveni članak
|
|
RAZVOJ SOCIJALNIH INOVACIJA I NJIHOV MARKETING: ANALIZA SLUČAJA SLOVENIJE
(str.154-168)
|
|
DEVELOPMENT OF SOCIAL INNOVATIONS AND THEIR MARKETING: A SLOVENIAN CASE STUDY
(str.154-168)
|
engleskipdf 803 KB
|
Iva Konda, Jasmina Starc, Barbara Rodica
Izvorni znanstveni članak
|
|
POTROŠAČI U SLOVENIJI I OGLAŠAVANJE LIJEKOVA BEZ RECEPTA
(str.169-184)
|
|
CONSUMERS IN SLOVENIA AND ADVERTISING OF NON-PRESCRIPTION MEDICINES
(str.169-184)
|
engleskipdf 708 KB
|
Malči Grivec
Prethodno priopćenje
|
|
STAVOVI I PERCEPCIJE MLADIH O UTJECAJU ŠPANCIRFESTA NA DRUŠTVENI RAZVOJ GRADA VARAŽDINA
(str.185-197)
|
|
ATTITUDES AND PERCEPTIONS OF YOUNG LOCAL RESIDENTS ABOUT THE SOCIAL IMPACTS OF THE ŠPANCIRFEST FESTIVAL IN VARAŽDIN
(str.185-197)
|
engleskipdf 475 KB
|
Lana Domšić
Prethodno priopćenje
|
|
IGRIFIKACIJA U ODGOJU I OBRAZOVANJU
(str.198-204)
|
|
GAMIFICATION IN EDUCATION
(str.198-204)
|
engleskipdf 410 KB
|
Ivana Medica Ružić, Mario Dumančić
Pregledni rad
|
|
PRIKAZ PRIMJENE PREVODITELJSKIH TEHNIKA NA PRIMJERU DVA TEKSTA IZ PODRUČJA MARKETINGA
(str.205-216)
|
|
THE USE OF TRANSLATION TECHNIQUES ILLUSTRATED BY TWO TEXTS FROM THE FIELD OF MARKETING
(str.205-216)
|
engleskipdf 513 KB
|
Natalija Jurina Babović, Ana Marija Krakić
Stručni rad
|
|
dr.sc. Milan Jurina, prof.v.š.
(str.217-218)
|
|
(str.217-218)
|
engleskipdf 343 KB
|
Bibliografija
|
|
Veleučilište Baltazar Zaprešić
(str.219-219)
|
hrvatskipdf 255 KB
|
Ostalo
|
|
Recenzija knjige: Alan Labus: POLITIKA I NOVINE U NEZAVISNOJ DRŽAVI HRVATSKOJ
(str.220-222)
|
hrvatskipdf 266 KB
|
Zdravko Dizdar
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Recenzija knjige: Zaprešić (ur. Višnja Goljački)
(str.222-223)
|
hrvatskipdf 247 KB
|
Tihomir Žiljak
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Doktorski študij Strateški komunikacijski management
(str.224-227)
|
slovenskipdf 308 KB
|
Vijest
|
|
Call for Papers »SOCIETY AND TECHNOLOGY 2016-Dr. Juraj Plenković«
(str.228-229)
|
engleskipdf 218 KB
|
Vijest
|
|
Zaprešić
(str.230-231)
|
hrvatskipdf 248 KB
|
Vijest
|
|
FAKULTET ZA TURIZAM SVEUČILIŠTA U MARIBORU
(str.232-234)
|
hrvatskipdf 750 KB
|
Vijest
|
|
Alma Mater Europaea
(str.235-236)
|
hrvatskipdf 388 KB
|
Vijest
|
|
Osmo javno sveučilište u Hrvatskoj uspješno spaja teoriju i praksu
(str.237-238)
|
hrvatskipdf 250 KB
|
Vijest
|
|
Authors index
(str.239-239)
|
engleskipdf 471 KB
|
Kazalo
|
|