hrcak mascot   Srce   HID

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vol.17 No.Sp.Ed.4

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje,Vol.17 No.Sp.Ed.4
Datum izdavanja: Studeni 2015.

Objavljen na Hrčku: 24.02.2016.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.8-9) hrvatskipdf 165 KB
FOREWORD (str.8-9) engleskipdf 165 KB
Uvodnik  
Vrijednosti i vrijednosne orijentacije studenata, budućih učitelja i odgojitelja (str.11-35) hrvatskipdf 342 KB
Values and Value Orientations of Students, Future Primary School Teachers and Preschool Teachers (str.11-35) engleskipdf 342 KB
Žana Bojović, Danijela Vasilijević, Danijela Sudzilovski
Izvorni znanstveni članak
 
Istraživanje percepcija studenata o kvaliteti usluge visokog obrazovanja (str.37-67) hrvatskipdf 353 KB
Students’ Perception of the Higher Education Service Quality (str.37-67) engleskipdf 353 KB
Ines Dužević, Anita Čeh Časni, Tonći Lazibat
Izvorni znanstveni članak
 
Stajališta nastavnika o oblicima pomoći za učenike s poteškoćama u učenju (str.69-102) hrvatskipdf 360 KB
Teachers’ Views on Types of Support Provided for Pupils with Learning Disabilities (str.69-102) engleskipdf 360 KB
Amalija Žakelj
Izvorni znanstveni članak
 
Vrijeme za promjene: novi pristup obrazovanju u području računovodstva (str.103-135) hrvatskipdf 345 KB
Time to Reinvent the Wheel: A New Approach to Accounting Education (str.103-135) engleskipdf 345 KB
Khaldoon Al-Htaybat, Larissa von Alberti-Alhtaybat
Pregledni rad
 
Postignuća djevojčica i dječaka u školskom kontekstu: pregled mogućih objašnjenja utvrđenih razlika (str.137-173) hrvatskipdf 413 KB
Girls' and Boys' Achievements Differences in the School Context: An Overview of Possible Explanations (str.137-173) engleskipdf 413 KB
Josip Burušić, Maja Šerić
Pregledni rad
 
Istraživanje utjecaja istraživačkog pristupa učenju na stavove i mišljenja budućih nastavnika o njemu (str.175-197) hrvatskipdf 414 KB
Investigating the Effect of Inquiry-Based Learning on Pre-Service Teachers’ Attitudes and Opinions about the Approach (str.175-197) engleskipdf 414 KB
Orçun Bozkurt
Prethodno priopćenje
 
Učinak prilagodljive okoline za učenje kod poučavanja pojma broja učenika s intelektualnim poteškoćama (str.199-221) hrvatskipdf 458 KB
The Effect of Adaptive Learning Environment in Teaching the Number Concept to Students with Intellectual Disabilities (str.199-221) engleskipdf 458 KB
Ozlem Cakir, Ezel Teker, Eren Can Aybek
Prethodno priopćenje
 
Očekivanja i stavovi polaznika programa cjeloživotnog obrazovanja od nastave didaktike (str.223-258) hrvatskipdf 383 KB
Expectations and Views of the Participants of the Lifelong Learning Program in the Didactics Course (str.223-258) engleskipdf 383 KB
Snježana Dubovicki, Renata Marinković
Prethodno priopćenje
 
Varanje je neprihvatljivo, ali… Percepcija varanja i reakcije nastavnika na učeničko i studentsko varanj (str.259-288) hrvatskipdf 372 KB
Cheating is Unacceptable, but... Teachers’ Perceptions of and Reactions to Students’ Cheating at Schools and Universities (str.259-288) engleskipdf 372 KB
Marina Štambuk, Antonija Maričić, Ivana Hanzec
Prethodno priopćenje
 
Posjeta: 5.600 *