hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica, Vol. 27 No. 2, 2015.


Datum izdavanja: prosinac 2015.

Objavljen na Hrčku: 12. 4. 2016.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.133-134) hrvatskipdf 113 KB
EDITORIAL (str.133-134) engleskipdf 113 KB
Nevenka Čavlek
Uvodnik
 
MJERENJE UČINKOVITOSTI MARKE DESTINACIJE TIJEKOM VREMENA: PRAĆENJE PERCEPCIJA KLIJENATA KONKURENTSKOG SKUPA DESTINACIJA U DESETOGODIŠNJEM RAZDOBLJU (str.135-164) hrvatskipdf 480 KB
DESTINATION BRAND PERFORMANCE MEASUREMENT OVER TIME: TRACKING CONSUMER PERCEPTIONS OF A COMPETITIVE SET OF DESTINATIONS OVER A 10 YEAR PERIOD (str.135-164) engleskipdf 480 KB
Steven Pike
Izvorni znanstveni članak
 
VAŽNOST DIZAJNA U ARHITEKTURI ZA POZICIONIRANJE HOTELA NA TURISTIČKOM TRŽIŠTU (str.165-190) hrvatskipdf 554 KB
IMPORTANCE OF DESIGN IN ARCHITECTURE FOR POSITIONING HOTELS ON TOURISM MARKET (str.165-190) engleskipdf 554 KB
Magdalena Mustapić, Antonio Vlahov
Prethodno priopćenje
 
MOGUĆNOSTI ODRŽIVOG RAZVOJA RURALNOG TURIZMA U KONTINETALNOJ HRVATSKOJ (str.191-219) hrvatskipdf 618 KB
POSSIBILITIES OF SUSTAINABLE DEVELOPMENT OF RURAL TOURISM IN CONTINENTAL CROATIA (str.191-219) engleskipdf 618 KB
Mato Bartoluci, Zvjezdana Hendija, Mateja Petračić
Pregledni rad
 
IZVJEŠTAJ S OKRUGLOG STOLA KATEDRE ZA TURIZAM EKONOMSKOG FAKULTETA ZAGREB (str.221-223) hrvatskipdf 120 KB
REPORT ON THE ROUND TABLE AT THE DEPARTMENT OF TOURISM, FACULTY OF ECONOMICS & BUSINESS ZAGREB (str.221-223) engleskipdf 120 KB
Ostalo  
Posjeta: 4.179 *