hrcak mascot   Srce   HID

Datum izdavanja: svibanj 2016.

Objavljen na Hrčku: 23. 6. 2016.
Sadržaj Puni tekst
Samovrednovanje kvalitete procesa učenja na individualnoj, timskoj i organizacijskoj razini iz perspektive učitelja (str.11-21) hrvatskipdf 284 KB
Self-evaluation of the quality of the learning process at the individual, team and organizational level from the teachers’ perspective (str.11-21)  
Renata Čepić, Sanja Tatalović Vorkapić, Sara Ružić
Izvorni znanstveni članak
 
Evaluacija projekta „Učionica budućnosti“ (str.23-32) hrvatskipdf 203 KB
Project evaluation “classroom of the future” (str.23-32)  
Antonia Ćurić, Ksenija Rukavina Kovačević, Ena Trgovčić, Vjekoslav Robotić
Izvorni znanstveni članak
 
Stavovi studenata prema umjetničkoj glazbi i glazbenoj nastavi (str.33-47) hrvatskipdf 291 KB
Students’ attitudes toward classical music and music classes (str.33-47)  
Snježana Dobrota
Izvorni znanstveni članak
 
Nivo likovno-kreativnog razvoja u različitim programima osnovnoškolskog obrazovanja (str.49-62) hrvatskipdf 231 KB
The level of visual and creative development in different primary education programs (str.49-62)  
Matjaž Duh, Jerneja Herzog, Melita Lazar
Izvorni znanstveni članak
 
Književnoumjetnički tekst kao poticaj u razvoju gospodarske dimenzije građanskog odgoja i obrazovanja u nižim razredima osnovne škole (str.63-78) hrvatskipdf 305 KB
Literary text as an incentive for the development of economic dimension of civic education in lower classes of primary school (str.63-78)  
Dijana Dvornik
Izvorni znanstveni članak
 
Izvannastavna aktivnost „kompostiranje“ u promicanju obrazovanja za održivi razvoj (str.79-90) hrvatskipdf 276 KB
Extracurricular activitiy “composting” in promotion of education for sustainable development (str.79-90)  
Vesna Kostović - Vranješ, Mila Bulić, Daniela Novoselić
Izvorni znanstveni članak
 
Ishodi učenja u kognitivnom području glazbeno-vokalne naobrazbe magistara primarnog obrazovanja u komparativnoj perspektivi (str.91-103) hrvatskipdf 232 KB
Of the learning outcomes in the cognitive field of vocal training of masters of primary education in a comparative perspective (str.91-103)  
Marijo Krnić, Mia Kekez
Izvorni znanstveni članak
 
Znaju li studenti prve godine što je internet? (str.105-117) hrvatskipdf 522 KB
First year students: do they know what internet is? (str.105-117)  
Lada Maleš, Monika Mladenović, Saša Mladenović
Izvorni znanstveni članak
 
Odnos prema glazbenom odgoju odgoja nekada i danas (str.119-131) hrvatskipdf 236 KB
Relationship to education of music in the past and present (str.119-131)  
Albinca Pesek, Tomaž Bratina
Izvorni znanstveni članak
 
Pozitivna orijentacija u odgoju u pedagoškim časopisima (str.133-143) hrvatskipdf 366 KB
Positive orientation in education in pedagogical journals (str.133-143)  
Sanja Simel
Izvorni znanstveni članak
 
The use of puppets in primary school classes and their influence on children’s spontaneous play (str.145-158) hrvatskipdf 255 KB
The use of puppets in primary school classes and their influence on children’s spontaneous play (str.145-158)  
Maja Sveršina Dobravec
Izvorni znanstveni članak
 
Povezanost motoričkih sposobnosti i nastavne teme šut s tla osnovnim načinom (rukomet) kod jedanestogodišnjih učenica (str.159-169) hrvatskipdf 266 KB
Relation between motor abilities and motor skill basic floor shoot (handball) from the official curriculum of physical education for female pupils in fifth grade (str.159-169)  
Lidija Vlahović, Josip Babin, Bojan Babin
Izvorni znanstveni članak
 
Predodžbe studenata prirodoslovno-matematičkih fakulteta o ionskoj vezi (str.171-188) hrvatskipdf 361 KB
Science students perceptions of ion bonding (str.171-188)  
Roko Vladušić, Mia Ožić
Izvorni znanstveni članak
 
Interkulturalizam u nastavi prirode i društva (str.189-200) hrvatskipdf 236 KB
Interculturalism in science (str.189-200)  
Ines Blažević
Prethodno priopćenje
 
Primjena metode estetskog transfera u nastavi likovne kulture - Vincent van Gogh (str.201-217) hrvatskipdf 297 KB
Application of aesthetic transfer method in art teaching – vincent van gogh (str.201-217)  
Marija Brajčić, Ana Jujnović
Prethodno priopćenje
 
Utjecaj kombinirane nastave na usvajanje znanja iz geometrije (str.219-232) hrvatskipdf 323 KB
Influence of combined teaching in the learning of geometry (str.219-232)  
Mladen Hraste, Irena Mišurac, Sandra Borović
Prethodno priopćenje
 
Promišljanje učitelja o izazovima i barijerama inkluzije učenika s poteškoćama u razvoju (str.233-247) hrvatskipdf 262 KB
Teachers’ reflections on the challenges and barriers for integration of students with disabilities (str.233-247)  
Jelena Kranjčec Mlinarić, Anamarija Žic Ralić, Natalija Lisak
Prethodno priopćenje
 
Strategija mentorskog rada (str.249-259) hrvatskipdf 262 KB
Mentoring strategy (str.249-259)  
Anđelka Slavić, Danijela Matić
Prethodno priopćenje
 
Nastavne metode kao čimbenik kvalitete u nastavi likovne kulture (str.261-273) hrvatskipdf 238 KB
Teaching methods as a factor of quality in visual arts education (str.261-273)  
Zlata Tomljenović
Prethodno priopćenje
 
Hibridno poučavanje nastavnih sadržaja informatike u osnovnoj školi (str.275-285) hrvatskipdf 291 KB
Hybrid teaching of topics in computer in elementary school (str.275-285)  
Valentina Vidović
Prethodno priopćenje
 
Utjecaj demografskih procesa na organizaciju primarnoga obrazovanja u Splitsko-dalmatinskoj županiji (str.287-300) hrvatskipdf 703 KB
The influence of demographic processes in the organization of primary education in Split-Dalmatia County (str.287-300)  
Ružica Vuk, Biljana Vranković
Prethodno priopćenje
 
Likovne strategije i likovni tipovi djece (str.301-311) hrvatskipdf 581 KB
Children’s visual art strategies and types (str.301-311)  
Tomaž Zupančić, Dejan Hudoklin
Prethodno priopćenje
 
Nastavna sredstva i pomagala u službi umjetnosti u nastavi glazbe (str.313-322) hrvatskipdf 189 KB
Materials and aids of teaching in the service of arts in teaching music (str.313-322)  
Darko Novosel
Prethodno priopćenje
 
Aktivno učenje u multimodalnom okruženju (str.323-334) hrvatskipdf 218 KB
Active learning in a multimodal environment (str.323-334)  
Senka Gazibara
Pregledni rad
 
Likovne preferencije učenika mlađeg školskog uzrasta s obzirom na sociodemografske značajke i učiteljsku procjenu dječjih sposobnosti (str.335-345) hrvatskipdf 305 KB
Visual art preferences of junior primary school pupils according to their sociodemographic characteristics and the teachers’ assessment of children’s abilities (str.335-345)  
Dubravka Kuščević
Pregledni rad
 
Poticanje dječjeg likovnog stvaralaštva i mašte u komunikaciji s kulturnom baštinom (str.347-356) hrvatskipdf 983 KB
Encouraging visual art creativity and imagination of children in communication with cultural heritage (str.347-356)  
Dunja Pivac
Pregledni rad
 
Lutka u odgoju i obrazovanju (str.357-367) hrvatskipdf 227 KB
Doll in education (str.357-367)  
Julija Tomasović
Stručni rad
 
 
Stavovi učenika i učitelja prema uvođenju društvene mreže edmodo u nastavu (str.369-379) hrvatskipdf 268 KB
Marijana Vrdoljak
Pregledni rad
 
Projektna nastava kao područje unaprjeđenja kvalitete škole (str.381-391) hrvatskipdf 266 KB
Project-based learning - area of improving the quality of school (str.381-391)  
Ines Visković
Stručni rad
 
Posjeta: 25.575 *