hrcak mascot   Srce   HID

Suvremena psihologija, Vol. 18 No. 2, 2015.


Datum izdavanja: prosinac 2015.

Objavljen na Hrčku: 1. 12. 2016.
Sadržaj Puni tekst
Effects of the educationists' implicit theories of creativity on its evaluation by means of the idiosyncratic creativity contents constellations (str.145-157)  
Učinci implicitnih teorija edukatora o kreativnosti na njenu evaluaciju pomoću idiosinkratskih konstelacija sadržaja kreativnosti (str.158-158) hrvatskipdf 421 KB
Željko Rački
Izvorni znanstveni članak
 
Uloga kognitivnih stilova u razumijevanju kognitivnog funkcioniranja pojedinaca (str.159-173) hrvatskipdf 347 KB
The relevance of cognitive styles for understanding individuals' cognitive functioning (str.174-174)  
Andreja Bubić, Nikola Erceg
Izvorni znanstveni članak
 
Usporedba dvije verzije testa implicitnih asocijacija za mjerenje motiva za moći (str.175-189) hrvatskipdf 364 KB
Comparison of two versions of the implicit association test for power motive measurement (str.188-188)  
Maja Parmač Kovačić, Zvonimir Galić, Marija Kušan
Izvorni znanstveni članak
 
Psihometrijske osobine revidiranog upitnika procesa učenja, R-SPQ-2F (str.191-209) hrvatskipdf 519 KB
Psychometric properties of the Revised Study Process Questionnaire, R-SPQ-2F (str.209-209)  
Luka Marinović
Izvorni znanstveni članak
 
Why, when and how to use general knowledge tests? (str.211-216)  
Zašto, kad i kako koristiti testove opće informiranosti? (str.216-217) hrvatskipdf 321 KB
Predrag Zarevski, Dragutin Ivanec, Krunoslav Matešić, Jr.
Stručni rad
 
Posjeta: 3.233 *