hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 28 No. 2, 2016.


Market-Tržište,Vol. 28 No. 2
Datum izdavanja: prosinac 2016.

Objavljen na Hrčku: 12. 12. 2016.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.129-130) hrvatskipdf 67 KB
Editorial Preface (str.129-130) engleskipdf 67 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Pregled istraživanja o obrazovanju u području marketinške etike  
An Overview of Research on Marketing Ethics Education (str.131-142) engleskipdf 232 KB
Daniela Hrehová, Pavel Žiaran
Pregledni rad
 
Održivost i odgovornost potrošača: poslije zelene i etičke potrošnje  
Consumer Sustainability and Responsibility: Beyond Green and Ethical Consumption (str.143-157) engleskipdf 225 KB
Maja Hosta, Vesna Žabkar
Prethodno priopćenje
 
Istraživanje integrirane marketinške komunikacije, svjesnosti o marki i imidža marke u marketingu u ugostiteljstvu: kros-kulturalni pristup  
Exploring Integrated Marketing Communications, Brand Awareness, and Brand Image in Hospitality Marketing: A Cross-Cultural Approach (str.159-172) engleskipdf 208 KB
Maja Šerić, Irene Gil Saura, Josip Mikulić
Izvorni znanstveni članak
 
Proces odlučivanja potrošača o izboru restorana: primjena stiliziranoga EKB modela  
Consumer Decision Process in Restaurant Selection: An Application of the Stylized EKB Model (str.173-190) engleskipdf 277 KB
Pedro Longart, Eugenia Wickens, Ali Bakir
Prethodno priopćenje
 
Važnost percipirane vrijednosti usluga kod bankarskih usluga  
The Importance of Perceived Service Value in Retail Banking Services (str.191-212) engleskipdf 291 KB
Aleksandra Pisnik, Jasmina Dlačić, Borut Milfelner
Izvorni znanstveni članak
 
Tumačenja koncepta održivosti među vodećim veleprodavačima hrane i pića u Ujedinjenom Kraljevstvu  
Interpretations of the Concept of Sustainability Amongst the UK’s Leading Food and Drink Wholesalers (str.213-229) engleskipdf 243 KB
Peter Jones, Daphne Comfort, David Hillier
Pregledni rad
 
Posjeta: 8.356 *