Sadržaj |
Puni tekst |
PERCEPCIJA ORGANIZACIJSKE PRAVEDNOSTI U RADNOM ŽIVOTU: ISTRAŽIVANJE O SMJEŠTAJNIM OBJEKTIMA
|
|
ORGANIZATIONAL JUSTICE PERCEPTIONS IN WORK LİFE: RESEARCH ON ACCOMMODATION FIRMS
(str.1-14)
|
engleskipdf 348 KB
|
Rüya Ehtiyar, Filiz Alper
Izvorni znanstveni članak
|
|
PRIMJENA KORPUSNE LINGVISTIKE U OPISU IDEOLOGIJA KORPORACIJA
|
|
USING CORPUS LINGUISTICS TO DESCRIBE CORPORATIONS’ IDEOLOGIES
(str.15-24)
|
engleskipdf 263 KB
|
Renata Fox
Izvorni znanstveni članak
|
|
VIŠESTUPANJSKI MODELI U PROCJENI PERFORMANSE PROCESA VISOKE NAOBRAZBE
|
|
MULTILEVEL MODELS IN EDUCATIONAL PROCESS PERFORMANCE EVALUATION
(str.25-36)
|
engleskipdf 435 KB
|
Zoran Ivanović, Tea Baldigara
Izvorni znanstveni članak
|
|
PROCJENA KVALITETE USLUGE U MUZEJIMA: STUDIJA ISTRAŽIVANJA ZADOVOLJSTVA POSJETITELJA MUZEJA I GALERIJA
|
|
EVALUATION OF MUSEUMS SERVICE QUALITY A RESEARCH STUDY OF MUSEUMS AND GALLERIES VISITORS’ SATISFACTION
(str.37-54)
|
engleskipdf 348 KB
|
John Mylonakis, Eleutheria Kendristakis
Izvorni znanstveni članak
|
|
RAZVOJ I STANJE INTERNE REVIZIJE – REZULTATI DVAJU EMPIRIJSKIH ISTRAŽIVANJA U SLOVENSKIM ORGANIZACIJAMA
|
|
DEVELOPMENT AND THE CURRENT PROFILE OF INTERNAL AUDITING – THE RESULTS OF THE TWO EMPIRICAL STUDIES IN SLOVENIAN ORGANISATIONS
(str.55-69)
|
engleskipdf 309 KB
|
Marjan Odar, Bojana Korošec, Robert Horvat
Izvorni znanstveni članak
|
|
PLANIRANJE PROIZVODA DESTINACIJA KRUŽNIH PUTOVANJA POMOĆU PROSTORNE MATEMATIČKE ANALIZE
|
|
PLANNING A PRODUCT FOR TOURING DESTINATIONS THROUGH THE USE OF SPATIAL MATHEMATICAL ANALYSIS
(str.71-82)
|
engleskipdf 550 KB
|
Chris Vassiliadis, John Mylonakis
Izvorni znanstveni članak
|
|
TRENDOVI U TURIZMU EUROPSKE UNIJE I PERSPEKTIVA HRVATSKE
|
|
EU TOURISM TRENDS AND THE OUTLOOK FOR CROATIA
(str.83-92)
|
engleskipdf 314 KB
|
Branko Blažević, Romina Alkier Radnić
Prethodno priopćenje
|
|
UTJECAJ NACIONALNE KULTURE NA KORPORATIVNU KULTURU U GLOBALNIM HOTELSKIM KOMPANIJAMA
|
|
THE IMPACT OF NATIONAL CULTURE ON THE CORPORATE CULTURE IN GLOBAL HOTEL COMPANIES
(str.93-102)
|
engleskipdf 323 KB
|
Zdenko Cerović, Amelia Tomašević
Prethodno priopćenje
|
|
KONCEPT «UMBRELLA BRAND» I UPRAVLJANJE PROCESOM BRANDING NA PRIMJERU KVARNERA
|
|
THE “UMBRELLA” BRAND AND BRANDING PROCESS IN THE KVARNER DESTINATION
(str.103-110)
|
engleskipdf 336 KB
|
Vinka Cetinski, Jože Perić, Dora Smolčić Jurdana
Prethodno priopćenje
|
|
INFORMATIZACIJA RECEPCIJSKOG POSLOVANJA U HOTELU
|
|
COMPUTERIZATION OF RECEPTION DESK BUSINESS IN HOTEL
(str.111-122)
|
engleskipdf 330 KB
|
Vlado Galičić, Slobodan Ivanović
Prethodno priopćenje
|
|
BENCHMARKING I UPRAVLJANJE KVALITETOM TURISTIČKIH DESTINACIJA
|
|
BENCHMARKING AND QUALITY MANAGING OF TOURIST DESTINATIONS
(str.123-134)
|
engleskipdf 382 KB
|
Dobrica Jovičić, Vanja Ivanović
Prethodno priopćenje
|
|
PLANIRANJE TURISTIČKOG RAZVOJA GRADA: NAČELA I SPECIFIČNOSTI
|
|
PLANNING CITY TOURISM DEVELOPMENT: PRINCIPLES AND ISSUES
(str.135-144)
|
engleskipdf 361 KB
|
Dora Smolčić Jurdana, Zrinka Sušilović
Prethodno priopćenje
|
|
MOGUĆNOSTI KORIŠTENJA OBNOVLJIVE ENERGIJE U ODRŽIVOM TURIZMU HRVATSKE
|
|
THE POTENTIAL OF USING RENEWABLE ENERGY IN SUSTAINABLE TOURISM IN CROATIA
(str.145-154)
|
engleskipdf 358 KB
|
Rade Knežević
Prethodno priopćenje
|
|
MOTIVACIJA PRODAVAČA KAO KLJUČNI FAKTOR OSTVARIVANJA CILJEVA MENADŽMENTA PRODAJE U HOTELIJERSTVU
|
|
SALESPEOPLE MOTIVATION AS KEY FACTOR IN ACHIEVING SALES MANAGEMENT GOALS IN HOTEL INDUSTRY
(str.155-169)
|
engleskipdf 389 KB
|
Darko Lacmanović
Prethodno priopćenje
|
|
DRŽAVA I PRAVNI OKVIR PARTNERSTVA JAVNOG I PRIVATNOG SEKTORA U REPUBLICI HRVATSKOJ
|
|
STATE AND LEGAL FRAME FOR PUBLIC-PRIVATE SECTOR PARTNERSHIP IN REPUBLIC OF CROATIA
(str.171-182)
|
engleskipdf 326 KB
|
Jože Perić, Jasenka Štiglec
Prethodno priopćenje
|
|
BREND TURISTIČKE DESTINACIJE
|
|
THE TOURIST DESTINATION BRAND
(str.183-189)
|
engleskipdf 314 KB
|
Branka Berc Radišić, Biljana Mihelić
Prethodno priopćenje
|
|
TURISTIČKA DJELATNOST I MENADŽMENT – IZAZOV ZA ŽENE
|
|
TOURISM AND MANAGEMENT - A CHALLENGE FOR WOMEN
(str.191-198)
|
engleskipdf 346 KB
|
Vidoje Stefanović, Ljiljana Dimitrijević
Prethodno priopćenje
|
|
PREKOGRANIČNA SURADNJA U TURIZMU NA PRIMJERU SLOVENIJE I HRVATSKE
|
|
CROSS-BORDER TOURISM COOPERATION OF SLOVENIA AND CROATIA
(str.199-211)
|
engleskipdf 339 KB
|
Ksenija Vodeb
Prethodno priopćenje
|
|
PROJEKTNI INFORMACIJSKI SUSTAV
|
|
PROJECT INFORMATION SYSTEM
(str.213-224)
|
engleskipdf 323 KB
|
Ante Bistričić
Pregledni rad
|
|
RAZVOJNE TENDENCIJE NAUTIČKOG TURIZMA U PRIMORSKO-GORANSKOJ ŽUPANIJI
|
|
DEVELOPMENT TRENDS OF NAUTICAL TOURISM IN THE PRIMORSKO−GORANSKA COUNTY
(str.225-230)
|
engleskipdf 327 KB
|
Daniela Gračan, Marina Perišić
Pregledni rad
|
|
ZNAČAJ MENADŽMENTA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MALIM HOTELIMA
|
|
IMPORTANCE OF PUBLIC RELATIONS MANAGEMENT IN SMALL HOTELS
(str.231-243)
|
engleskipdf 428 KB
|
Ines Milohnić
Pregledni rad
|
|
ULOGA HOTELSKOG MENADŽMENTA I ČIMBENICI ORGANIZACIJSKOG USPJEHA
|
|
THE ROLE OF HOTEL MANAGEMENT AND FACTORS OF ORGANIZATIONAL SUCCESS
(str.245-249)
|
engleskipdf 252 KB
|
Nadia Pavia, Ružica Rubelj
Pregledni rad
|
|
RECENZENTI
|
|
REZENSENTEN
|
|
REVIEWERS
(str.251-252)
|
engleskipdf 539 KB
|
Ostalo
|
|