hrcak mascot   Srce   HID

In medias res : časopis filozofije medija, Vol.6 No.10

In medias res : časopis filozofije medija,Vol.6 No.10
Datum izdavanja: Svibanj 2017.

Objavljen na Hrčku: 16.05.2017.
Sadržaj Puni tekst
Myth and Imagination  
Mit i imaginacija (str.1487-1496) hrvatskipdf 366 KB
Predrag Finci
Prethodno priopćenje
 
Masmedia Mithology (the Freedom is not to Think)  
Masmedijska mitologija (sloboda je ne misliti) (str.1497-1502) hrvatskipdf 211 KB
Željko Rutović
Stručni rad
 
Media and (De)mythologization  
Mediji i (de)mitologizacija (str.1503-1518) hrvatskipdf 341 KB
Damir Kukić
Prethodno priopćenje
 
Philosophy of Media, Myths and Imagination: Damanhur vs. Cern  
Filozofija medija mitovi i imaginacija: Damanhur vs. Cern (str.1519-1529) hrvatskipdf 389 KB
Divna Vuksanović
Prethodno priopćenje
 
Pop-Götzendämmerung oder Wie man mit Thors Hammer philosophiert  
Sumrak pop idola ili Kako se filozofira Thorovim čekićem (str.1531-1539) hrvatskipdf 405 KB
Damir Smiljanić
Prethodno priopćenje
 
Cinematographic Simulacra  
Kinematografski simulakrumi (str.1541-1550) hrvatskipdf 508 KB
Jelena M. Stepanov
Pregledni rad
 
Incorporation of Myth in Quentin Tarantino’s Movie Django Unchained  
Inkorporiranje mita u Tarantinovom filmu Đangova osveta / Odbjegli Django (str.1551-1565) hrvatskipdf 428 KB
Vesna Maričić
Pregledni rad
 
Superpower and Strategy of Media: How do We Tell Fairytales Nowdays?  
Supermoć i strategije medija: kako pričamo bajke danas? (str.1567-1583) hrvatskipdf 433 KB
Vuk Vuković
Prethodno priopćenje
 
Manipulation: The Key Success of the World’s Quasi Lords  
Manipulacija: ključ pobjede „kvazigospodara svijeta“ (str.1585-1599) hrvatskipdf 435 KB
Elman Nadžaković, Bedrija Hromić
Prethodno priopćenje
 
Media Text as a Actuator Digital Crowds  
Medijski tekst kao pokretač digitalnih gomila (str.1601-1627) hrvatskipdf 515 KB
Ivana Ostrički
Pregledni rad
 
Posjeta: 732 *