hrcak mascot   Srce   HID

Tourism and hospitality management, Vol. 2 No. 1, 1996.

Datum izdavanja: srpanj 1996.

Objavljen na Hrčku: 6. 6. 2017.
Sadržaj Puni tekst
Strateški turistički marketing zemalja S.E.I.  
Strategic tourism marketing of C.E.I. countries - basic framework (str.1-13) engleskipdf 3 MB
Vinka Cetinski, Sanda Weber
Prethodno priopćenje
 
Achieving good economic results in tourism  
Primjena strateškog marketinga preduvjet poboljšanja kvalitete turističke ponude (str.15-23) hrvatskipdf 2 MB
Mihajlo Aćimović
Stručni rad
 
Development strategies and the quality of supply in the hospitality industry  
Strategije razvoja i kvaliteta ponude u hotelijerstvu (str.25-31) hrvatskipdf 2 MB
Vesna Borković
Pregledni rad
 
Karta međunarodnih turističkih atrakcija u Središnjoj i Jugoistočnoj Europi s osvrtom na Hrvatsku  
A map of international tourist attractions in Central and Southeastern Europe with reference to Croatia (str.33-39) engleskipdf 2 MB
Peter Jordan
Stručni rad
 
Društveni marketing management i kvaliteta turističkog proizvoda  
The social marketing management and quality of the tourist product (str.41-46) engleskipdf 1 MB
Ludmila Novacka
Prethodno priopćenje
 
Hotel marketing and price policy  
Politika cijena u hotelskom marketingu (str.47-56) hrvatskipdf 3 MB
Tonka Pančić Kombol
Pregledni rad
 
Standardi Europske unije u funkciji razvoja kvalitetnije svjetske turističke ponude  
Standards der Europäischen Union im Dienste der Qualitätssteigerung des internationalen Tourismusangebotes (str.57-66) njemačkipdf 3 MB
Ana Vizjak
Pregledni rad
 
Total quality management u hotelijerstvu i turizmu  
Total quality management for the hotel industry and tourism (str.67-80) engleskipdf 3 MB
Ivanka Avelini Holjevac
Pregledni rad
 
Controlling u hotelijersko-turističkom gospodarstvu  
Controlling in der Hotel- und Tourismuswirtschaft (str.81-99) njemačkipdf 5 MB
Milena Peršić
Izvorni znanstveni članak
 
Qualitätsmanagement u turizmu  
Qualitätsmanagement im Tourismus (str.101-112) njemačkipdf 2 MB
Christian Dörfler
Stručni rad
 
Reinženjering poslovnih funkcija i controlling hotela  
Reengineering in business functions and hotel controlling (str.113-120) engleskipdf 2 MB
Vlado Galičić
Stručni rad
 
Turističke kooperacije i mreže: osnova za stvaranje strateških konkurentnih prednosti u turizmu  
Touristische Kooperationen und Netzwerke: Basis zur Bildung strategischer Wettbewerbsvorteile im Tourismus (str.121-134) njemačkipdf 3 MB
Klaus Weiermair, Patricia Kneisl
Pregledni rad
 
Accounting statements and operational controllership  
Računovodstveni izvještaji i operativni controlling (str.135-139) hrvatskipdf 1 MB
Lajoš Žager
Pregledni rad
 
Poznavanje stranih jezika kao pretpostavka TQM-a u hotelijerstvu i turizmu  
Fremdsprachenkenntnisse als bedeutende Voraussetzung des Total Quality Managements in Hotellerie und Tourismus (str.141-148) njemačkipdf 2 MB
Nevenka Blažević, Jadranka Škunca
Pregledni rad
 
Contracts on hotel management and franchising  
Ugovori o hotelskom managementu i franšizi (str.149-156) hrvatskipdf 2 MB
Vinko Kandžija, Nenad Ivandić
Izvorni znanstveni članak
 
Stilovi managementa - sličnosti i razlike između američkih i hrvatskih managera  
Management approaches - similarities and differences between American and Croatian managers (str.157-177) engleskipdf 5 MB
Pere Sikavica
Izvorni znanstveni članak
 
Analiza poslovanja u hotelijerstvu  
Performance evaluation in the hotel industry (str.179-185) engleskipdf 2 MB
Milota Vetrakova
Izvorni znanstveni članak
 
Ein Ansatz der Modifikation der Wertschöpfungskette für den Tourismus, bzw. der Gastronomie in ihrer Gesamtheit (str.187-189) njemačkipdf 778 KB
Hermann Daniel
Kratko priopćenje
 
Globalisierung im Hotelmanagement? - Globale Management - Trends bei der ASTD-Konferenze ’96 in Orlando (str.191-195) njemačkipdf 2 MB
Rudolf O. Zucha
Sažetak sa skupa
 
Authors / Reviewers in this issue  
Mitarbeiter / Rezensenten in dieser Ausgabe  
Suradnici / Recenzenti u ovom broju (str.196-197) hrvatskipdf 465 KB
Ostalo  
Posjeta: 29.327 *