hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 29 No. 1, 2017.


Market-Tržište,Vol. 29 No. 1
Datum izdavanja: lipanj 2017.

Objavljen na Hrčku: 28. 6. 2017.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik  
Editorial Preface (str.5-6) engleskipdf 69 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Analiza sadržaja politika za korištenje društvenih medija poduzeća i neprofitnih organizacija  
Corporate and Non-Profit Social Media Policies: A Content Analysis (str.7-22) engleskipdf 293 KB
Morana Fudurić, Andreina Mandelli
Prethodno priopćenje
 
Marketing na društvenim medijima u usporedbi s drugim oblicima marketinga u slovačkom bankarskom sektoru  
Social Media Marketing in Comparison With Other Forms of Marketing in the Slovak Banking Sector (str.23-38) engleskipdf 233 KB
Martin Vejačka
Prethodno priopćenje
 
Uloga namjere pregledavanja društvenih medija na ishode ponašanja mladih potrošača  
The Role of Social Media Browsing Intention for Behavioral Outcomes of Young Consumers (str.39-57) engleskipdf 280 KB
Pramono Hari Adi, Faizal Wihuda, Wiwiek Rabiatul Adawiyah
Prethodno priopćenje
 
Odnos između integracije informacijskih sustava, inovacija i praksi utemeljenih na predanosti potrošača za dijeljenje znanja i stvaranja snažnih marki  
Relationship between Information Systems Integration, Innovation and Consumer-Based Commitment Practices for Knowledge Sharing in Creating Power Brands (str.59-74) engleskipdf 249 KB
Rajshree Panda, Deepa Kapoor
Prethodno priopćenje
 
Mjerenje utjecaja organizacijske krizne pripremljenosti na uspješnost poslovanja poduzeća  
The Impact of Organizational Crisis Preparedness on Firm Business Performance (str.75-92) engleskipdf 276 KB
Davor Labaš
Prethodno priopćenje
 
Čimbenici guranja i privlačenja starijih putnika: zadržani utjecaj prošlih ograničenja  
Push and Pull Factors of Senior Travelers: The Lingering Influence of Past Restrictions (str.93-108) engleskipdf 220 KB
Sigitas Urbonavicius, Tomas Palaima, Indre Radaviciene, Joseph Cherian
Prethodno priopćenje
 
Posjeta: 5.492 *