hrcak mascot   Srce   HID

Educatio biologiae : časopis edukacije biologije,No. 3.
Datum izdavanja: prosinac 2017.

Objavljen na Hrčku: 21. 1. 2018.
Sadržaj Puni tekst
Utjecaj aktivne nastave na učenje ekoloških sadržaja u osnovnoj školi (str.1-14) hrvatskipdf 1 MB
The effect of active teaching in the primary school's ecological content (str.15-20) engleskipdf 681 KB
Elma Kerić, Ines Radanović, Žaklin Lukša, Diana Garašić, Mirela Sertić Perić
Izvorni znanstveni članak
 
Stavovi nastavnika biologije i kemije o obrazovanju za vrednovanje učenika (str.15-26) hrvatskipdf 938 KB
Biology and chemistry teachers’ attitudes toward education for pupils’ evaluation (str.27-31) engleskipdf 673 KB
Renata Ruić, Žaklin Lukša
Izvorni znanstveni članak
 
Kvaliteta pitanja i uspjeh srednjoškolskih sudionika natjecanja iz biologije u znanju (str.32-56) hrvatskipdf 2 MB
Questions quality and success of high school students in the written test solving (str.57-62) engleskipdf 761 KB
Ines Grgurić, Valerija Begić, Marijana Bastić, Žaklin Lukša, Ines Radanović
Izvorni znanstveni članak
 
Navike učenja i uspješnost učenika srednje škole u nastavi biologije (str.63-72) hrvatskipdf 864 KB
Learning habits and success of high school students in biology (str.73-75) engleskipdf 635 KB
Martina Gucek, Irena Labak
Izvorni znanstveni članak
 
Razumijevanje životnog ciklusa i oplodnje tijekom učenja biologije u osnovnoj školi (str.76-99) hrvatskipdf 1 MB
Understanding of life cycles and fertilization during learning biology in primary school (str.100-105) engleskipdf 788 KB
Monika Golubić, Valerija Begić, Žaklin Lukša, Petra Korać, Ines Radanović
Izvorni znanstveni članak
 
Urbani potoci – pristupačna staništa za provedbu ekoloških istraživanja u nastavi Prirode i Biologije (str.106-125) hrvatskipdf 3 MB
Urban streams – accessible habitats for conducting ecological research within natural science and biology school classes (str.126-126)  
Mirela Sertić Perić, Ines Radanović
Stručni rad
 
Utjecaj učestalosti pristupanja e-nastavnim sadržajima biologije na usvojenost obrazovnih ishoda (str.127-141) hrvatskipdf 1 MB
Effect of the frequency of access to e-content of biology on the educational outcomes (str.142-142)  
Daniela Novoselić, Mila Bulić
Stručni rad
 
Utjecaj primjene strategije učenje otkrivanjem na motivaciju učenika za učenje biologije na primjeru nastavne jedinice molekula DNA (str.143-157) hrvatskipdf 2 MB
The influence of discovery learning as a teaching strategy on students' motivation in teaching biology (str.158-158)  
Ivanka Podrug
Stručni rad
 
Izrada fotoherbarija: poticanje svijesti učenika o biljkama (str.159-163) hrvatskipdf 906 KB
Making photo herbarium for raising awareness of students about plants (str.164-164)  
Jelena Barbarić – Gaćina, Martina Perić
Stručni rad
 
Mogućnosti primjene mobilnih aplikacija u nastavi prirode i biologije (str.165-176) hrvatskipdf 1 MB
Possibilities of using mobile applications in teaching biology (str.176-176)  
Ivanka Podrug
Stručni rad
 
Primjena suvremenih nastavnih strategija u nastavi Prirode tijekom realizacije nastavne jedinice Sjemenka - Klijanje (str.177-182) hrvatskipdf 889 KB
Teaching ten year olds about germination of seeds by using modern teaching strategies (str.183-183)  
Marina Balažinec
Stručni rad
 
Obrada nastavne jedinice „Sastav i karakteristike krvi“ u sklopu Centra izvrsnosti za biologiju (str.184-192) hrvatskipdf 994 KB
Teaching unit "composition and characteristics of blood" within the center of excellence for biology (str.193-193)  
Mario Slatki
Stručni rad
 
hrvatskipdf 599 KB
Kazalo  
Posjeta: 6.688 *