Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 03.08.2017.
  • Objavljen na Hrčku: 28.02.2018.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 9-12)

FOREWORD (str. 9-12)


Uvodnik


The Concept of Dissimilitude in Teaching Literature: Comparative Analysis of Syllabi for the First Cycle of Education in Croatia and Serbia (str. 35-48)

Bojan Marković, Višnja Mićić, Vladimir Vukomanović
Izvorni znanstveni članak


Odgojni model TILKA i nenasilna komunikacija (str. 49-60)

Vesna Mikolič
Izvorni znanstveni članak


Mastering Croatian Standard Language in a Plurilingual School Environment (str. 61-74)

Dunja Pavličević-Franić, Katarina Aladrovic Slovacek
Izvorni znanstveni članak


Team Teaching in EFL: Austrian Example and Croatian Students’ Viewsje (str. 75-89)

Kristina Pokasić, Kristina Cergol Kovačević
Izvorni znanstveni članak


Odnos funkcionalnog kapaciteta i tjelesne aktivnosti učenika (str. 109-123)

Marko Badrić, Kristina Ravlić
Izvorni znanstveni članak


Odnos između sastava tijela i HRQOL kod djece u osnovnoj školi (str. 125-133)

Szabolcs Halasi, Josip Lepeš, Anita Stajer, Milan Cvetković
Izvorni znanstveni članak


Reliability of Tests Assessing Balance, Coordination, and Strength among Younger Preschool Children (str. 135-144)

Vatroslav Horvat, Igor Bokor, Iva Palijaš
Izvorni znanstveni članak


Metric Characteristics of the Coordination and Precision Test (str. 145-154)

Marija Lorger, Marija Zegnal Koretić, Srna Jenko Miholić
Izvorni znanstveni članak


Struktura motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi prije i poslije kineziološkog tretmana (str. 155-169)

Danimir Mandić, Dragan Martinović, Vladan Pelemiš
Izvorni znanstveni članak


Kineziološka edukacija budućnosti (str. 189-199)

Vladimir Findak
Pregledni rad


Videodemonstracija kao način poučavanja (str. 201-213)

Ivan Vrbik, Andrea Vrbik
Pregledni rad


NEWS AND EVENTS (str. 215-216)

NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 215-216)


Vijest


Posjeta: 25.202 *