Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 28.02.2018.
  • Objavljen na Hrčku: 11.06.2018.

Sadržaj

Puni tekst

FOREWORD (str. 8-9)

UVODNIK (str. 8-9)


Uvodnik


Kako uvoditi promjene u upravljanje razredom i disciplinom (str. 11-23)

Sanja Bilač, Dubravka Miljković
Izvorni znanstveni članak


LEGO mаtеriјаl u prоgrаmu prеdškоlskоg odgoja i оbrаzоvаnја (str. 25-45)

Nataša Cvijanović, Danica Mojić
Izvorni znanstveni članak


Socijalne kompetencije odgojitelja – primjenjujemo li suvremene spoznaje? (str. 47-58)

Anka Jurčević Lozančić
Izvorni znanstveni članak


Prevalence of Aggressive and Prosocial Behavior of Preschool Children in Relation to Family Structure (str. 59-71)

Tihana Kokanović, Siniša Opić
Izvorni znanstveni članak


Profesionalni razvoj odgajatelja i učitelja za rad s roditeljima (str. 73-94)

Anita Mandarić Vukušić
Izvorni znanstveni članak


Socijalno okruženje i kvaliteta socijalnih interakcija: perspektiva budućih odgojitelja (str. 95-111)

Lidija Vujičić, Akvilina Čamber Tambolaš, Tamara Navratil
Izvorni znanstveni članak


Child and Institutions: Institutional Childhood (str. 131-147)

Edita Rogulj
Prethodno priopćenje


Pozicioniranje suvremenog odgojitelja u pedagogijskoj teoriji i praksi (str. 149-160)

Mirjana Šagud, Ljubimka Hajdin
Prethodno priopćenje


Kinesiology Culture in the Education of the Modern Child (str. 161-168)

Ivan Prskalo
Pregledni rad


Posjeta: 25.528 *