Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 27.12.2017.
  • Objavljen na Hrčku: 13.06.2018.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 9-12)

FOREWORD (str. 9-12)


Uvodnik


Reflective Practice and Job Satisfaction in Classroom Management and Discipline (str. 13-27)

Sanja Bilač, Dubravka Miljkovic
Izvorni znanstveni članak


Measuring Creativity in Visual Arts Teaching Methodology in Elementary School (str. 43-59)

Miroslav Huzjak, Marijana Županić Benić
Izvorni znanstveni članak


Educational Innovations in the Function of Improving Students’ ICT Competences (str. 61-74)

Danimir Mandić, Goran Jauševac, Gordana Jotanović, Cariša Bešić, Nada Vilotijević, Dragan Ješić
Izvorni znanstveni članak


Učiteljski stavovi o poučavanju učenika s disleksijom (str. 75-97)

Valentina Martan, Sanja Skočić Mihić, Andreja Matošević
Izvorni znanstveni članak


Musical Temperament from a Developmental Perspective (str. 99-116)

Zoran Mihajlovski
Izvorni znanstveni članak


Uloga metodičkog znanja i iskustva učitelja u provedbi istraživačke nastave (str. 117-136)

Ivana Perković Krijan, Siniša Opić, Majda Rijavec
Izvorni znanstveni članak


Working Part-Time during Studies: The Role of Flow in Students’ Well-Being and Academic Achievement (str. 157-175)

Majda Rijavec, Tajana Ljubin Golub, Lana Jurčec, Diana Olčar
Izvorni znanstveni članak


Profesionalni razvoj učitelja primarnog obrazovanja na likovnoumjetničkom i likovnopedagoškom području (str. 177-195)

Zlata Tomljenović, Svetlana Novaković
Izvorni znanstveni članak


Satisfaction of Students - Future Early and Preschool Education Teachers with the Visual Arts Teaching Methodology Course as an Indicator of Teaching Quality (str. 197-211)

Marijana Županić Benić, Anita Rončević, Darko Lončarić
Izvorni znanstveni članak


Utjecaj heurističkih predaritmetičkih igara na oblikovanje mentalnih reprezentacija o aritmetičkim pojmovima (str. 233-254)

Aleksandra Mandić, Marijana Zeljić
Prethodno priopćenje


Doktorsko obrazovanje za održivu budućnost: Što sveobuhvatni portfelj ima s tim? (str. 293-315)

Snežana Ratković, Vera Woloshyn
Pregledni rad


Digitalna zrelost škola (str. 317-334)

E-Maturity in Schools (str. 317-334)

Miroslava Ristic
Pregledni rad


Posjeta: 39.890 *