Skoči na glavni sadržaj

Communication Management Review , Vol. 03 No. 01, 2018.

  • Datum izdavanja: 30.07.2018.
  • Objavljen na Hrčku: 30.07.2018.

Sadržaj

Puni tekst

Editor's Note (str. 4-5)

Lana Ciboci
Uvodnik


Uspon ambasadora robne marke: društveni udio, korporativna društvena odgovornost i utjecaj među utjecajnim osobama na društvenim mrežama (str. 6-29)

Brian G. Smith, Megan C. Kendall, Devin Knighton, Temi Wright
Prethodno priopćenje


Analiza ugleda profesije kao mogućeg pokazatelja krize u odnosima s javnošću (str. 30-56)

Toni Fijan, Zdeslav Milas
Izvorni znanstveni članak


Korporativna kulturna odgovornost i zajednička vrijednost u bankarskom sektoru. Eksplorativna studija u Italiji (str. 58-79)

Valentina Martino, Stefano Scarcella Prandstraller
Prethodno priopćenje


Dizajnirana komunikacija – (ne)razumijevanje svrhe (str. 102-116)

Sanja Rocco
Prethodno priopćenje


Good, Bad or Evil? – Populism in Croatia. (str. 118-120)

Marijana Grbeša, Berto Šalaj
Recenzija, Prikaz slučaja


Call for Papers (str. 122-128)


Ostalo


Posjeta: 28.694 *