hrcak mascot   Srce   HID

Zbornik radova Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Mostaru, No.21

Datum izdavanja: Siječanj 2016.

Objavljen na Hrčku: 30.07.2018.
Sadržaj Puni tekst
ISTRAŽIVANJE VAŽNOSTI MERCHANDISINGA I INTERAKCIJE SA ZAPOSLENICIMA KAO DETERMINANTI PERCIPIRANE KVALITETE USLUGE U PROIZVODNO – DOMINANTNOM MALOPRODAJNOM OKRUŽENJU (str.9-20) hrvatskipdf 245 KB
Sandra Jelčić
Prethodno priopćenje
 
ISTRAŽIVANJE UTJECAJA PRODAJNOG OSOBLJA/USLUGE NA ZADOVOLJSTVO KORISNIKA I DONOŠENJE ODLUKE O KUPNJI (str.21-38) hrvatskipdf 307 KB
Sandra Soče Kraljević, Ružica Šaravanja
Prethodno priopćenje
 
THE DEVELOPMENT OF DATABASE MARKETING: DOES CONSUMER INFORMATION PRIVACY MATTER? (str.39-56) engleskipdf 275 KB
Ivan-Damir Anić
Pregledni rad
 
KOMAPARATIVNA ANALIZA TEMELJNIH ODREDNICA SUSTAVA VISOKOG OBRAZOVANJA U IZABARANIM ZEMLJAMA EUROPSKE UNIJE (str.57-78) hrvatskipdf 295 KB
Martina Dragija
Pregledni rad
 
PREFERENTIAL TRADE AGREEMENTS: BASIS OF FURTHER ECONOMIC INTEGRATION OF BOSNIA AND HERZEGOVINA (str.79-95) engleskipdf 282 KB
Igor Ferjan
Pregledni rad
 
INTERAKCIJA ZNANOSTI I GOSPODARSTVA U REPUBLICI HRVATSKOJ (str.96-110) hrvatskipdf 266 KB
Mirjana Jeleč Raguž, Verica Budimir, Svjetlana Letinić
Pregledni rad
 
ANALIZA MJERA ZA RJEŠAVANJE FINANCIJSKE KRIZE: PRIMJER PERIFERNIH ZEMALJA EUROZONE (str.111-129) hrvatskipdf 344 KB
Gordana Kordić, Martina Nakić, Anja Nikić
Pregledni rad
 
UPOTRBLJIVOST INFORMACIJA IZVJEŠTAJA O NOVČANIM TOKOVIMA U UVIJETIMA FINANCIJSKE NEDISCIPLINE (str.130-148) hrvatskipdf 284 KB
Zora Marijanović, Josipa Grbavac
Pregledni rad
 
STRATEŠKA ANALIZA UNUTARNJIH ČIMBENIKA PRI IZRADI STRATEŠKOG MARKETING PLANA NA PRIMJERU ATLANTIC GRUPE d.d. (str.149-160) hrvatskipdf 313 KB
Vesna Vučemilović, Tanja Ključević
Stručni rad
 
Posjeta: 51 *