hrcak mascot   Srce   HID

Privredna kretanja i ekonomska politika, Vol. 16 No. 107, 2006.


Datum izdavanja: srpanj 2006.

Objavljen na Hrčku: 2. 1. 2008.
Sadržaj Puni tekst
Visok gospodarski rast (str.7-24) hrvatskipdf 165 KB
Katarina Bačić, Tanja Broz, Goran Buturac, Ivana Radeljak, Sunčana Slijepčević, Dragica Smilaj
Stručni rad
 
Istraživanje povezanosti između vrsta kupovina, kupovina na promociji i neplaniranih kupovina u hipermarketu na hrvatskom tržištu (str.26-45) hrvatskipdf 67 KB
The Relationships Between Shopping Trip Type, Purchases Made on Promotion, and Unplanned Purchases for a High/Low Hypermarket Retailer - Evidence from the Croatian market - (str.26-45) engleskipdf 141 KB
Ivan-Damir Anić, Sonja Radas
Izvorni znanstveni članak
 
Učinci sastavnica tržišne orijentacije na razvoj inovacija proizvoda (str.46-63) hrvatskipdf 174 KB
The Effects of Market Orientation on Product Innovation (str.46-63) engleskipdf 72 KB
Ljiljana Božić
Izvorni znanstveni članak
 
Posjeta: 8.661 *