hrcak mascot   Srce   HID

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje, Vol.20 No.3

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje,Vol.20 No.3
Datum izdavanja: Rujan 2018.

Objavljen na Hrčku: 29.10.2018.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.732-733) hrvatskipdf 31 KB
FOREWORD (str.732-733) engleskipdf 31 KB
Uvodnik  
Učinkovitost primjene inovativnih programskih sadržaja u nastavi tjelesne i zdravstvene kulture (str.735-788) hrvatskipdf 262 KB
The Effectiveness of Applying Innovative Curriculum in Physical Education Classes (str.735-788) engleskipdf 262 KB
Sanja Mandarić, Vojin Jovančević, Sabolcs Halasi, Josip Lepeš
Izvorni znanstveni članak
 
Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture (str.765-788) hrvatskipdf 215 KB
Identification of Artistically Gifted Children in Visual Arts Teaching (str.765-788) engleskipdf 215 KB
Marija Brajčić, Dubravka Kuščević, Marta Pupić Bakrač
Izvorni znanstveni članak
 
Razvoj i validacija novih objektivnih testova znanja unutar STEM područja za učenike osnovnih škola (str.789-824) hrvatskipdf 372 KB
Development and Validation of New Objective School Achievement Tests in the STEM Field for Primary School Studentsdručja za učenike osnovnih škola (str.789-824) engleskipdf 372 KB
Dubravka Glasnović Gracin, Toni Babarović, Ivan Dević, Josip Burušić
Izvorni znanstveni članak
 
Razina gimnastičkih vještina i tjelesne kondicije kod učenika odabranih za programe tjelesnog odgoja (str.825-841) hrvatskipdf 152 KB
Gymnastics Skill Level and Fitness in Students Selected for Physical Education Programs (str.825-841) engleskipdf 152 KB
Besim Halilaj, Dejan Madić, Goran Sporiš
Izvorni znanstveni članak
 
Budimo in! Podučavajmo vani! (str.843-866) hrvatskipdf 214 KB
Be in: Teach Outdoors! (str.843-866) engleskipdf 214 KB
Eva Borsos, Edita Boric, Maria Patocskai
Prethodno priopćenje
 
Učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika (str.867-902) hrvatskipdf 321 KB
The Effect of Creative Drama on the Writing Anxiety of Pre-Service Classroom Teachers (str.867-902) engleskipdf 321 KB
Tolga Erdoğan
Prethodno priopćenje
 
Odnos između resursa visokih učilišta i rezultata učenja: razmatranje posredničkog učinka studentske angažiranosti (str.903-937) hrvatskipdf 304 KB
The Relation between College Resources and Learning Outcomes: Considering the Mediating Effects of Student Engagementnt (str.903-937) engleskipdf 304 KB
Joseph Muthiani Malechwanzi, Lei Hongde
Prethodno priopćenje
 
Model za interpretaciju postignuća učenika u predmetu Društvene znanosti (str.939-971) hrvatskipdf 316 KB
A Model for Explaining Student Achievement in Social Studies Course (str.939-971) engleskipdf 316 KB
Hüseyin Çalışkan, Ebru Uzunkol
Izvorni znanstveni članak
 
Praćenje likovnog razvoja učenika četvrtih razreda – analiza stanja u hrvatskim osnovnim školama (str.973-1000) hrvatskipdf 261 KB
Monitoring the Artistic Development of Fourth-Year Students – An Analysis of the Situation in Croatian Primary Schools (str.973-1000) engleskipdf 261 KB
Jerneja Herzog
Izvorni znanstveni članak
 
Znanje nastavnika o obrazovanju za održivi razvoj – slučaj Poljske (str.1001-1028) hrvatskipdf 235 KB
Teachers’ Knowledge on Education for Sustainable Development – Polish Contexts (str.1001-1028) engleskipdf 235 KB
Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-Ściańska
Stručni rad
 
NOVOSTI I DOGAĐAJI (str.1029-1030) hrvatskipdf 58 KB
NEWS AND EVENTS (str.1029-1030) engleskipdf 58 KB
Vijest  
IZDANJA (str.1031-1032) hrvatskipdf 52 KB
PUBLICATIONS (str.1031-1032) engleskipdf 52 KB
Ostalo  
Posjeta: 725 *