Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 27.09.2018.
  • Objavljen na Hrčku: 29.10.2018.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 732-733)

FOREWORD (str. 732-733)


Uvodnik


The Effectiveness of Applying Innovative Curriculum in Physical Education Classes (str. 735-788)

Sanja Mandarić, Vojin Jovančević, Sabolcs Halasi, Josip Lepeš
Izvorni znanstveni članak


Identifikacija likovno nadarene djece u nastavi likovne kulture (str. 765-788)

Marija Brajčić, Dubravka Kuščević, Marta Pupić Bakrač
Izvorni znanstveni članak


Development and Validation of New Objective School Achievement Tests in the STEM Field for Primary School Studentsdručja za učenike osnovnih škola (str. 789-824)

Dubravka Glasnović Gracin, Toni Babarović, Ivan Dević, Josip Burušić
Izvorni znanstveni članak


Gymnastics Skill Level and Fitness in Students Selected for Physical Education Programs (str. 825-841)

Besim Halilaj, Dejan Madić, Goran Sporiš
Izvorni znanstveni članak


Be in: Teach Outdoors! (str. 843-866)

Eva Borsos, Edita Boric, Maria Patocskai
Prethodno priopćenje


Učinak kreativne drame na strah od pisanja budućih nastavnika (str. 867-902)

Tolga Erdoğan
Prethodno priopćenje


A Model for Explaining Student Achievement in Social Studies Course (str. 939-971)

Hüseyin Çalışkan, Ebru Uzunkol
Izvorni znanstveni članak


Teachers’ Knowledge on Education for Sustainable Development – Polish Contexts (str. 1001-1028)

Anna Mróz, Łukasz Tomczyk, Iwona Ocetkiewicz, Katarzyna Walotek-Ściańska
Stručni rad


NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 1029-1030)

NEWS AND EVENTS (str. 1029-1030)


Vijest


IZDANJA (str. 1031-1032)

PUBLICATIONS (str. 1031-1032)


Ostalo


Posjeta: 17.119 *