Sadržaj |
Puni tekst |
Documentation Sheets
(str.I-III)
|
engleskipdf 237 KB
|
Kazalo
|
|
GLASNOGOVORNIK – NOVA PROFESIJA U JAVNOM KOMUNICIRANJU
(str.1-6)
|
hrvatskipdf 417 KB
|
SPOKESPERSON - NEW PROFESSION IN PUBLIC COMMUNICATION
(str.1-6)
|
engleskipdf 417 KB
|
Mario Plenković
Uvodnik
|
|
MOGUĆA PREVENTIVNA DJELOVANJA KOD KORIŠTENJA SUPLEMENATA U SPORTSKOJ REKREACIJI
(str.7-26)
|
|
POSSIBLE PREVENTIVE EFFECTS IN THE USE OF SUPPLEMENTS IN SPORT RECREATION
(str.7-26)
|
engleskipdf 861 KB
|
Mirna Andrijašević, Vanja Kalac, Ana Žnidarec Čučković, Andrea Vrbik, Ivan Vrbik
Izvorni znanstveni članak
|
|
PERCEPCIJE STUDENATA O VAŽNOSTI ZNANJA STRANIH JEZIKA U PODRUČJU TURIZMA U ODNOSU NA SPOL
(str.27-36)
|
|
FEMALE STUDENTS VIEW THE KNOWLEDGE OF FOREIGN LANGUAGES AS MORE IMPORTANT FOR CAREERS IN TOURISM THAN MALE STUDENTS?
(str.27-36)
|
engleskipdf 508 KB
|
Nikolina Božinović, Joško Sindik
Prethodno priopćenje
|
|
BIJEG S "VIRTUALNOG KORZA" – NOVI TRENDOVI PRIPADNIKA GENERACIJE „Z“ U KORIŠTENJU DRUŠTVENIH MREŽA
(str.37-55)
|
|
ESCAPING THE “VIRTUAL PROMENADE” – NEW TRENDS IN USE OF SOCIAL NETWORKS BY MEMBERS OF GENERATION “Z”
(str.37-55)
|
engleskipdf 944 KB
|
Tomislav Levak, Snježana Barić Šelmić
Prethodno priopćenje
|
|
NEXT EUROPE - Manifest za Europu
(str.56-68)
|
hrvatskipdf 379 KB
|
NEXT EUROPE - Manifest for Europe
(str.56-68)
|
engleskipdf 311 KB
|
NEXT EUROPE - Manifest für Europa
(str.56-68)
|
njemačkipdf 311 KB
|
NEXT EUROPE - Manifest za Evropo
(str.56-68)
|
slovenskipdf 379 KB
|
Felix Unger, Eva Feldmann, Klaus Mainzer, Wolfgang Schmale, Werner Weidenfeld
Pregledni rad
|
|
’’ŠTO JE TO JEDAN METAR?’’ REZULTATI KOMPARATIVNE ANALIZE REZULTATA TESTIRANJA DVA PRISTUPA UČENJA OVE TEME U VRTIĆU
(str.69-80)
|
hrvatskipdf 888 KB
|
’’WHAT IS ONE METER? ’’ RESULTS OF COMPARATIVE ANALYSIS OF TEST RESULTS TWO APPROACHES IN LEARNING OF THIS THEME IN KINDERGARTEN
(str.69-80)
|
|
Slavoljub Hilčenko, Vukan Popović
Pregledni rad
|
|
REKLAME I RODNI STEREOTIPI: VAŽNOST MEDIJSKE PISMENOSTI
(str.81-94)
|
hrvatskipdf 653 KB
|
ADVERTISING AND GENDER STEREOTYPES: THE IMPORTANCE OF MEDIA LITERACY
(str.81-94)
|
|
Irena Sever Globan, Mateja Plenković, Vanesa Varga
Pregledni rad
|
|
UPRAVLJANJE MASOVNIM MEDIJIMA: TEHNOLOŠKI POKAZATELJI
(str.95-99)
|
|
MASS MEDIA MANAGEMENT: TECHNOLOGICAL BACKGROUNDS
(str.95-99)
|
engleskipdf 520 KB
|
Roman Gazenko
Stručni rad
|
|
Red.prof.dr.sc. Vidoje Vujić:ZNANSTVENA I KOMUNIKACIJSKA EPOHA UPRAVLJANJA ZNANJEM I POLITIKOM
(str.100-101)
|
hrvatskipdf 255 KB
|
Mario Plenković
Životopis
|
|
Prikaz knjige: Markus Pflugbeil, Nicole Jähnichen (ur.): Erfolgreich mit Social Media - Soziale Netzwerke professionell nutzen, 1. izdaja, Haufe-Lexware GmbH & Co. KG, Freiburg 2016, 240 str.
(str.101-103)
|
slovenskipdf 314 KB
|
Nina Zamuda
Recenzija, Prikaz slučaja
|
|
Hrvatska vokalna lirika, Nataša Antoniazzo, mezzosopran i Mia Elezović, glasovir, 2018.
(str.103-103)
|
hrvatskipdf 220 KB
|
Slobodan Elezović
Vijest
|
|
Call for Papers: »SOCIETY AND TECHNOLOGY 2018-Dr. Juraj Plenković«
(str.104-105)
|
engleskipdf 212 KB
|
Vijest
|
|
Call for Papers: »ZA ČLOVEKA GRE: PRIHODNOST ZDAJ!«
(str.106-106)
|
slovenskipdf 297 KB
|
Vijest
|
|
Urnik: Doktorski študij - Strateški komunikacijski management
(str.107-115)
|
slovenskipdf 527 KB
|
Vijest
|
|