hrcak mascot   Srce   HID

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje,Vol. 20 No. 4
Datum izdavanja: prosinca 2018.

Objavljen na Hrčku: 5. 2. 2019.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.1056-1057) hrvatskipdf 31 KB
FOREWORD (str.1056-1057) engleskipdf 31 KB
Uvodnik  
Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe (str.1059-1087) hrvatskipdf 509 KB
Students’ Perception of the Importance of Using Facebook for Academic Purposes (str.1059-1087) engleskipdf 509 KB
Nina Đurica, Dragan Soleša, Vladimir Šimović, Maja Đurica
Izvorni znanstveni članak
 
Medijska i informacijska pismenost – osnova za primjenu digitalnih tehnologija u nastavi iz diskursa obrazovnih potreba nastavnika (str.1089-1114) hrvatskipdf 267 KB
Media and Information Literacy - the Basis for Applying Digital Technologies in Teaching from the Discourse of Educational Needs of Teachers (str.1089-1114) engleskipdf 267 KB
Biljana Novković Cvetković, Lazar Stošić, Alla Belousova
Izvorni znanstveni članak
 
Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama (str.1115-1147) hrvatskipdf 268 KB
Pre-service Preschool Teachers’ Opinions on Technology Education in Kindergarten (str.1115-1147) engleskipdf 268 KB
Darjo Zuljan
Izvorni znanstveni članak
 
Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš (str.1149-1171) hrvatskipdf 747 KB
Comparison of the Use of Conventional and Digital Visualization Technologies in Environmental Design Education (str.1149-1171) engleskipdf 747 KB
Emine Tarakci Eren, Tugba Düzenli, Serap Yılmaz
Prethodno priopćenje
 
Učinak flavonoida na simbiozu hidre i alge i primjena navedenog eksperimenta u školama (str.1173-1192) hrvatskipdf 288 KB
The Effect of Flavonoids on Hydra – Alga Symbiosis and the Implementation of the Given Experiment in Schools (str.1173-1192) engleskipdf 288 KB
Goran Kovačević, Damir Sirovina, Monika Karin, Valentina Bartol, Valerija Vujčić, Mirko Ruščić
Izvorni znanstveni članak
 
Linearne funkcije i nagib pravca: kako učenici shvaćaju te pojmove i kako razmišljanje djeluje na njihovo razumijevanje? (str.1193-1260) hrvatskipdf 2 MB
Linear Functions and Slope: How Do Students Understand These Concepts and How Does Reasoning Support Their Understanding? (str.1193-1260) engleskipdf 2 MB
Dilek Tanışlı, Deniz Bike Kalkan
Izvorni znanstveni članak
 
Utjecaj akademskih disciplina na nastavu na sveučilišnoj razini i na pedagošku izobrazbu (str.1261-1298) hrvatskipdf 657 KB
The Impact of Academic Discipline on University Teaching and Pedagogical Training Courses (str.1261-1298) engleskipdf 657 KB
Katarina Aškerc Veniger, Sebastian Kočar
Prethodno priopćenje
 
Što oblikuje percepciju školskih ravnatelja kao profesionalnih menadžera u malim europskim državama? Slučaj Hrvatske (str.1299-1325) hrvatskipdf 244 KB
What Drives the Perception of School Principals as Professional Managers in Small European Countries? The Case of Croatia (str.1299-1325) engleskipdf 244 KB
Niksa Alfirevic, Dijana Vican, Jurica Pavičić
Izvorni znanstveni članak
 
Određivanje stavova budućih učitelja o karakteristikama demokratskih škola (str.1327-1351) hrvatskipdf 252 KB
Determining the Views of Pre-service Teachers on the Characteristics of Democratic School (str.1327-1351) engleskipdf 252 KB
Aybuke Baştürk, Taner Altun
Prethodno priopćenje
 
Tablet u školskom i obiteljskom okruženju (str.1353-1379) hrvatskipdf 320 KB
A Tablet in School and Family Context (str.1353-1379) engleskipdf 320 KB
María-Carmen Ricoy, Cristina Sánchez-Martínez, Tiberio Feliz-Murias
Stručni rad
 
NOVOSTI I DOGAĐAJI (str.1381-1383) hrvatskipdf 139 KB
NEWS AND EVENTS (str.1381-1383) engleskipdf 139 KB
Vijest  
IZDANJA (str.1385-1388) hrvatskipdf 89 KB
PUBLICATIONS (str.1385-1388) engleskipdf 89 KB
Ostalo  
Posjeta: 5.714 *