Sadržaj |
Puni tekst |
UVODNIK
(str.1056-1057)
|
hrvatskipdf 31 KB
|
FOREWORD
(str.1056-1057)
|
engleskipdf 31 KB
|
Uvodnik
|
|
Percepcije studenata o važnosti upotrebe Facebooka za akademske svrhe
(str.1059-1087)
|
hrvatskipdf 509 KB
|
Students’ Perception of the Importance of Using Facebook for Academic Purposes
(str.1059-1087)
|
engleskipdf 509 KB
|
Nina Đurica, Dragan Soleša, Vladimir Šimović, Maja Đurica
Izvorni znanstveni članak
|
|
Medijska i informacijska pismenost – osnova za primjenu digitalnih tehnologija u nastavi iz diskursa obrazovnih potreba nastavnika
(str.1089-1114)
|
hrvatskipdf 267 KB
|
Media and Information Literacy - the Basis for Applying Digital Technologies in Teaching from the Discourse of Educational Needs of Teachers
(str.1089-1114)
|
engleskipdf 267 KB
|
Biljana Novković Cvetković, Lazar Stošić, Alla Belousova
Izvorni znanstveni članak
|
|
Mišljenja studenata predškolskog odgoja o tehnološkom obrazovanju u predškolskim ustanovama
(str.1115-1147)
|
hrvatskipdf 268 KB
|
Pre-service Preschool Teachers’ Opinions on Technology Education in Kindergarten
(str.1115-1147)
|
engleskipdf 268 KB
|
Darjo Zuljan
Izvorni znanstveni članak
|
|
Usporedba uporabe tradicionalnih i digitalnih tehnika vizualizacije u obrazovanju za dizajn za okoliš
(str.1149-1171)
|
hrvatskipdf 747 KB
|
Comparison of the Use of Conventional and Digital Visualization Technologies in Environmental Design Education
(str.1149-1171)
|
engleskipdf 747 KB
|
Emine Tarakci Eren, Tugba Düzenli, Serap Yılmaz
Prethodno priopćenje
|
|
Učinak flavonoida na simbiozu hidre i alge i primjena navedenog eksperimenta u školama
(str.1173-1192)
|
hrvatskipdf 288 KB
|
The Effect of Flavonoids on Hydra – Alga Symbiosis and the Implementation of the Given Experiment in Schools
(str.1173-1192)
|
engleskipdf 288 KB
|
Goran Kovačević, Damir Sirovina, Monika Karin, Valentina Bartol, Valerija Vujčić, Mirko Ruščić
Izvorni znanstveni članak
|
|
Linearne funkcije i nagib pravca: kako učenici shvaćaju te pojmove i kako razmišljanje djeluje na njihovo razumijevanje?
(str.1193-1260)
|
hrvatskipdf 2 MB
|
Linear Functions and Slope: How Do Students Understand These Concepts and How Does Reasoning Support Their Understanding?
(str.1193-1260)
|
engleskipdf 2 MB
|
Dilek Tanışlı, Deniz Bike Kalkan
Izvorni znanstveni članak
|
|
Utjecaj akademskih disciplina na nastavu na sveučilišnoj razini i na pedagošku izobrazbu
(str.1261-1298)
|
hrvatskipdf 657 KB
|
The Impact of Academic Discipline on University Teaching and Pedagogical Training Courses
(str.1261-1298)
|
engleskipdf 657 KB
|
Katarina Aškerc Veniger, Sebastian Kočar
Prethodno priopćenje
|
|
Što oblikuje percepciju školskih ravnatelja kao profesionalnih menadžera u malim europskim državama? Slučaj Hrvatske
(str.1299-1325)
|
hrvatskipdf 244 KB
|
What Drives the Perception of School Principals as Professional Managers in Small European Countries? The Case of Croatia
(str.1299-1325)
|
engleskipdf 244 KB
|
Niksa Alfirevic, Dijana Vican, Jurica Pavičić
Izvorni znanstveni članak
|
|
Određivanje stavova budućih učitelja o karakteristikama demokratskih škola
(str.1327-1351)
|
hrvatskipdf 252 KB
|
Determining the Views of Pre-service Teachers on the Characteristics of Democratic School
(str.1327-1351)
|
engleskipdf 252 KB
|
Aybuke Baştürk, Taner Altun
Prethodno priopćenje
|
|
Tablet u školskom i obiteljskom okruženju
(str.1353-1379)
|
hrvatskipdf 320 KB
|
A Tablet in School and Family Context
(str.1353-1379)
|
engleskipdf 320 KB
|
María-Carmen Ricoy, Cristina Sánchez-Martínez, Tiberio Feliz-Murias
Stručni rad
|
|
NOVOSTI I DOGAĐAJI
(str.1381-1383)
|
hrvatskipdf 139 KB
|
NEWS AND EVENTS
(str.1381-1383)
|
engleskipdf 139 KB
|
Vijest
|
|
IZDANJA
(str.1385-1388)
|
hrvatskipdf 89 KB
|
PUBLICATIONS
(str.1385-1388)
|
engleskipdf 89 KB
|
Ostalo
|
|