hrcak mascot   Srce   HID

Oeconomica Jadertina, Vol. 8 No. 1, 2018.


Datum izdavanja: rujan 2018.

Objavljen na Hrčku: 6. 6. 2019.
Sadržaj Puni tekst
Utjecaj rizika proizvoda i rizika kupnji na daljnju namjeru online kupnje na C2C tržištu (str.3-17) hrvatskiPDF 5 MB
Influence of product risk and purchasing risk on further online purchase in C2C market (str.3-17)  
Adis Puška, Sead Šadić, Jasmin Stovrag
Prethodno priopćenje
 
Marketing menadžment u sportu - primjer dubrovačkih sportskih klubova (str.18-29) hrvatskiPDF 5 MB
Marketing Management in Sports - example of Dubrovnik sport clubs (str.18-29)  
Doris Peručić, Maro Joković
Pregledni rad
 
Priroda vanjskotrgovinskih odnosa SAD-a i EU-a s osvrtom na TTIP (str.30-41) hrvatskiPDF 4 MB
The nature of US and EU foreign trade relations with reference to TTIP (str.30-41)  
Rajko Strenja, Marko Lukavac
Pregledni rad
 
Menadžment opskrbnog lanca – suvremeni koncept razvoja kooperativne konkurentnosti (str.42-50) hrvatskiPDF 3 MB
Supply Chain Management - a Contemporary Concept of Cooperative Competitiveness Development (str.42-50)  
Zdravko Zekić
Pregledni rad
 
Bihevioralni pristup ekonomiji ‒ objašnjenje tržišnih neefikasnosti s naglaskom na financijsko tržište (str.51-62) hrvatskiPDF 5 MB
Behavioral approach to economy - an explanation of market inefficiencies with emphasis on financial market (str.51-62)  
Mara Zelić, Marko Lukavac
Pregledni rad
 
Posjeta: 0 *