Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 27.03.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 11.06.2019.

Sadržaj

Puni tekst

UVODNIK (str. 8-9)

FOREWORD (str. 8-9)


Uvodnik


The Relationship between Lifelong Learning Trends, Digital Literacy Levels and Usage of Web 2.0 Tools with Social Entrepreneurship Characteristics (str. 45-76)

Duygu Gür Erdoğan, Özlem Canan Güngören, Nazire Burçin Hamutoğlu, Gülden Kaya Uyanık, Tugba Demirtas Tolaman
Izvorni znanstveni članak


Kritički prikaz matematičkih zadataka PISA testa (str. 233-274)

Olivera Marković, Milenko Pikula, Marina Zubac
Izvorni znanstveni članak


Istraživanje odnosa voljnih strategija i akademskog postignuća u 'obrnutoj učionici' (str. 245-275)

Bengi Birgili, Nevra Seggie, Zeynep Kızıltepe
Stručni rad


Effects of Big Five Personality Traits and Fear of Negative Evaluation on Foreign Language Anxiety (str. 275-306)

Jelisaveta Šafranj, Jelena Zivlak
Izvorni znanstveni članak


Do Study Programs in Croatia Prepare Future Foreign Language Teachers to Work with Young Learners? (str. 307-344)

Sanja Vičević Ivanović, Jakob Patekar, Nataša Košuta
Izvorni znanstveni članak


NEWS AND EVENTS (str. 377-379)

NOVOSTI I DOGAĐAJI (str. 377-379)


Vijest


IZDANJA (str. 379-380)

PUBLICATIONS (str. 379-380)


Ostalo


Posjeta: 23.924 *