hrcak mascot   Srce   HID

Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja,Vol. 25 No. 2
Datum izdavanja: travanj 2019.

Objavljen na Hrčku: 10. 7. 2019.
Sadržaj Puni tekst
Contents (str.3-3) engleskipdf 154 KB
Ostalo  
Sadržaj (str.4-4) hrvatskipdf 247 KB
Ostalo  
Editorial (str.5-5) engleskipdf 203 KB
Ivana Zagorac
Uvodnik
 
Introduction: Ethics and Values Education (str.9-10) engleskipdf 208 KB
Bruno Ćurko
Uvodnik
 
Etičko obrazovanje i moralna teorija (str.11-29)  
Ethical education and moral theory (str.11-29) engleskipdf 355 KB
Vojko Strahovnik
Izvorni znanstveni članak
 
Važno je ne biti iskren: Uloga humora u filozofiji i moralnom obrazovanju (str.31-48)  
The importance of not being earnest: The role of irreverence in philosophy and moral education (str.31-48) engleskipdf 357 KB
Stephen Kekoa Miller
Izvorni znanstveni članak
 
Iskustvena imaginacija u etičkom obrazovanju kao dio sinteze kognitivne teorije emocija i Gestalt pedagogije (str.49-65)  
Experiential imagining in ethical education as part of a synthesis of cognitive theory of emotion and Gestalt pedagogy (str.49-65) engleskipdf 397 KB
Mateja Centa
Pregledni rad
 
Potencijal etike vrlina u etičkom obrazovanju u Slovačkoj (str.67-84)  
The potential of virtue ethics in ethical education in Slovakia (str.67-84) engleskipdf 354 KB
Barbora Baďurová
Stručni rad
 
Europski projekti povezani s etičkim obrazovanjem u osnovnim i srednjim školama (str.85-107)  
European projects related to ethical education in primary and secondary schools (str.85-107) engleskipdf 399 KB
Bruno Ćurko, Antonio Kovačević
Stručni rad
 
Stavovi studenata učiteljskog studija o glazbenom obrazovanju – mogu li se mijenjati tijekom nastave glazbe? (str.111-136)  
Attitudes of students of teacher studies towards music education – do they change due to music lessons? (str.111-136) engleskipdf 444 KB
Lidija Nikolić
Izvorni znanstveni članak
 
Posjeta: 0 *