Skoči na glavni sadržaj

Medijske studije , Vol. 10 No. 19, 2019.

  • Datum izdavanja: 23.07.2019.
  • Objavljen na Hrčku: 26.07.2019.

Sadržaj

Puni tekst

Digital Literacy and Propaganda (str. 1-7)

Renee Hobbs, Igor Kanižaj, Luis Pereira
Uvodnik


Information Disorders: Risks and Opportunities for Digital Media and Information Literacy? (str. 10-28)

Divina Frau-Meigs
Izvorni znanstveni članak


Challenging Stereotypes with Media and Information Literacy in Mexico (str. 68-82)

Julieta Flores Michel, Margarita Emilia González Treviño, Alma Elena Gutiérrez Leyton
Izvorni znanstveni članak


Medijska i digitalna pismenost: škola i suvremeno roditeljstvo (str. 0-0)

Lana Ciboci, Danijel Labaš
Izvorni znanstveni članak


Koga ćete zvati? Razvoj digitalnih vođa na sveučilištu: studija slučaja (str. 0-0)

Yota Dimitriadi
Izvorni znanstveni članak


The Function and Importance of Fact-Checking Organizations in the Era of Fake News: Teyit.Org, an Example from Turkey (str. 140-160)

Recep Ünal, Alp Şahin Çiçeklioğlu
Izvorni znanstveni članak


Book Reviews (str. 181-190)

Dunja Majstorović Jedovnicki, Tanja Grmuša, Stela Lechpammer, Ivica Zadro
Recenzija, Prikaz slučaja


Information (str. 191-196)


Ostalo


Posjeta: 26.233 *