Sadržaj |
Puni tekst |
UVODNIK
(str.404-405)
|
hrvatskipdf 27 KB
|
FOREWORD
(str.404-405)
|
engleskipdf 27 KB
|
Uvodnik
|
|
Odrednice pozicioniranja brenda u visokom obrazovanju – što najviše utječe na zadovoljstvo studenata?
(str.407-436)
|
hrvatskipdf 274 KB
|
The Determinants of Brand Positioning in Higher Education – What Dominantly Influences Students’ Satisfaction?
(str.407-436)
|
engleskipdf 274 KB
|
Aleksandar Brzaković, Tomislav Brzaković, Pavle Brzaković
Izvorni znanstveni članak
|
|
Povezanost morfoloških karakteristika i nastavne teme Vršno odbijanje iz srednjeg odbojkaškog stava kod jedanaestogodišnjih učenica
(str.437-452)
|
hrvatskipdf 188 KB
|
Correlation between Morphological Characteristics and Bounce from Middle Position in Volleyball in Eleven-Year-Old Female Pupils
(str.437-452)
|
engleskipdf 188 KB
|
Bojan Babin, Lidija Vlahović, Josip Babin
Izvorni znanstveni članak
|
|
Poučavanje vokabulara učenika u prvom razredu osnovne škole: eksperimentalni pristup
(str.453-477)
|
hrvatskipdf 239 KB
|
Teaching Vocabulary to Pupils in the First Grade of Primary School: An Experimental Approach
(str.453-477)
|
engleskipdf 239 KB
|
Zorica Cvetanović, Veljko Brborić
Izlaganje sa skupa
|
|
Percepcije učitelja o poučavanju engleskoga jezika u osnovnoj školi: komparativno istraživanje između Indije i Slovenije
(str.479-510)
|
hrvatskipdf 476 KB
|
Teachers’ Perceptions of Teaching English in Primary School: A Comparative Study between India and Slovenia
(str.479-510)
|
engleskipdf 476 KB
|
Mateja Dagarin Fojkar, Katarina Kilibarda Perret
Izvorni znanstveni članak
|
|
Komparativna studija motoričke izvedbe dječaka s različitim indeksima tjelesne mase
(str.511-537)
|
hrvatskipdf 248 KB
|
Comparative Study of Motor Performances of the Boys with Different Body Mass Indices
(str.511-537)
|
engleskipdf 248 KB
|
Goran Šekeljić, Milovan Stamatović, Dragan D Martinović, Vladan M Pelemiš
Izvorni znanstveni članak
|
|
Erasmus+ kao instrument poticanja međunarodne suradnje i razvitka kulturne svjesnosti studenata
(str.539-566)
|
hrvatskipdf 282 KB
|
Erasmus + as an Instrument of Encouraging International Cooperation and Developing Cultural Awareness of Students
(str.539-566)
|
engleskipdf 282 KB
|
Kristina Pokasić, Lovorka Zergollern-Miletić, Borna Nemet
Prethodno priopćenje
|
|
Ispitivanje veze između emocionalnog napora i razine organizacijskog cinizma kod nastavnika
(str.567-598)
|
hrvatskipdf 292 KB
|
Examination of the Relationship between Emotional Labour and Organizational Cynicism Levels of Teachers
(str.567-598)
|
engleskipdf 292 KB
|
Saadet Kuru Çetin
Izvorni znanstveni članak
|
|
Procjena provedbe odgojno-obrazovne inkluzivne prakse učitelja i nastavnika
(str.599-638)
|
hrvatskipdf 365 KB
|
Estimate of Implementation of Educational Inclusion by Primary School Teachers and High School Teachers
(str.599-638)
|
engleskipdf 365 KB
|
Anela Nikčević-Milković, Denis Jurković, Josip Durdov
Izvorni znanstveni članak
|
|
Progresivno obrazovanje – izazovi didaktici
(str.639-663)
|
hrvatskipdf 235 KB
|
Progressive Education – Didactic Challenges
(str.639-663)
|
engleskipdf 235 KB
|
Sonja Kovačević
Pregledni rad
|
|
Procjena kvalitete obrazovanja u privatnim srednjim školama u Khyber Pakhtunkhwi u Pakistanu
(str.665-685)
|
hrvatskipdf 205 KB
|
Assessment of Quality Education in Private Secondary Schools of Khyber Pakhtunkhwa (Pakistan)
(str.665-685)
|
engleskipdf 205 KB
|
Atta Ur Rahman, Niaz Muhammad Aajiz
Stručni rad
|
|
NOVOSTI I DOGAĐAJI
(str.687-689)
|
hrvatskipdf 144 KB
|
NEWS AND EVENTS
(str.687-689)
|
engleskipdf 144 KB
|
Vijest
|
|
IZDANJA
(str.691-692)
|
hrvatskipdf 226 KB
|
PUBLICATIONS
(str.691-692)
|
engleskipdf 226 KB
|
Ostalo
|
|