hrcak mascot   Srce   HID

Croatian Journal of Education : Hrvatski časopis za odgoj i obrazovanje,Vol. 21 No. 3
Datum izdavanja: rujna 2019.

Objavljen na Hrčku: 14. 11. 2019.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.716-717) hrvatskipdf 28 KB
FOREWORD (str.716-717) engleskipdf 28 KB
Uvodnik  
Vizualnomotorička integracija u djece dobi od 6 do 10 godina (str.719-742) hrvatskipdf 295 KB
Visual Motor Integration in Children Aged 6 to 10 Years (str.719-742) engleskipdf 295 KB
Tonči Bavčević, Damir Bavčević, Ivana Bavčević
Izvorni znanstveni članak
 
Valjanost studentskog vrednovanja nastave: postoji li spolna predrasuda? (str.743-775) hrvatskipdf 296 KB
The Validity of Student Evaluation of Teaching: Is There a Gender Bias? (str.743-775) engleskipdf 296 KB
Milica Maričić, Aleksandar Đoković, Veljko Jeremić
Izvorni znanstveni članak
 
Učinci kontinuiranoga vrednovanja akademskog postignuća budućih učitelja (str.777-822) hrvatskipdf 385 KB
Effects of Continuous Assessment on the Academic Performance of Future Teachers (str.777-822) engleskipdf 385 KB
Sonia Santoveña Casal
Izvorni znanstveni članak
 
Povezanost čitalačkih navika i bogatstva rječnika zagrebačkih srednjoškolaca (str.823-860) hrvatskipdf 372 KB
The Connection between the Reading Habits and Richness of Vocabulary of Croatian Secondary-School Students (str.823-860) engleskipdf 372 KB
Marta Santrić, Ana Ćavar, Marko Alerić
Izvorni znanstveni članak
 
Integracija i primjena interdisciplinarnoga znanja iz područja ekonomije i prostorne znanosti (str.861-892) hrvatskipdf 267 KB
Integration and Use of the Interdisciplinary Knowledge in the Field of Spatial and Economic/Business Sciences (str.861-892) engleskipdf 267 KB
Polona Tominc, Vit Paszto, Samo Bobek, Simona Sternad Zabukovšek
Izvorni znanstveni članak
 
Atrofija profesionalne uloge među nastavnicima iz grada srednje veličine u Poljskoj. Analiza fenomena i njegove odrednice. (str.893-921) hrvatskipdf 285 KB
The Atrophy of the Professional Role among Teachers from Middletown in Poland. An Analysis of the Phenomenon and Its Determinants (str.893-921) engleskipdf 285 KB
Łukasz Kutyło
Izvorni znanstveni članak
 
Primjena ilustrativnih tehnika u poučavanju djece i mladih o emocijama (str.923-964) hrvatskipdf 376 KB
The Implementation of Illustrative Techniques in Teaching Children and Young People about Emotions (str.923-964) engleskipdf 376 KB
Zvonimir Parać, Katarina Kružičević, Gabrijela Ratkajec Gašević, Mirela Grbić, Željko Ključević
Izvorni znanstveni članak
 
Socijalne kompetencije budućih učitelja za inkluziju (str.965-988) hrvatskipdf 229 KB
Future Teachers’ Social Competences for Inclusion (str.965-988) engleskipdf 229 KB
Jelena Stamatović, Jasna Maksimović, Lidija Zlatić
Izvorni znanstveni članak
 
Teacher Leadership Effects on Student Achievement and Student Satisfaction: A Meta-analysis of the Studies Published in Turkey and the USA (str.989-1010) engleskipdf 222 KB
Utjecaj nastavničkog vodstva na postignuća učenika i njihovo zadovoljstvo: metaanaliza studija objavljenih u Turskoj i Sjedinjenim Američkim Državama (str.989-10110) hrvatskipdf 222 KB
Sengül Uysal, Yilmaz Sarier
Izvorni znanstveni članak
 
Težina ruksaka i načini nošenja ruksaka učenika u osnovnoj školi: Trebamo li biti zabrinuti? (str.1011-1027) hrvatskipdf 202 KB
The Backpack Weights of Primary School Students and Their Backpack Use Status: Do We Need to Worry about It? (str.1011-1027) engleskipdf 202 KB
Tufan Asli Sezer, Aslihan Ozturk, Figen Isik Esenay
Stručni rad
 
NOVOSTI I DOGAĐAJI (str.1029-1030) hrvatskipdf 247 KB
NEWS AND EVENTS (str.1029-1030) engleskipdf 247 KB
Vijest  
IZDANJA (str.1031-1033) hrvatskipdf 112 KB
PUBLICATIONS (str.1031-1033) engleskipdf 112 KB
Ostalo  
Posjeta: 3.443 *