Sadržaj |
Puni tekst |
UVODNIK
(str.10-11)
|
hrvatskipdf 26 KB
|
FOREWORD
(str.10-11)
|
engleskipdf 26 KB
|
Uvodnik
|
|
Analiza kvantitativnih promjena morfološko-motoričkih obilježja učenika srednje škole pod utjecajem redovne nastave tjelesnog odgoja
(str.13-28)
|
hrvatskipdf 170 KB
|
Analysis of Quantitative Changes of High School Students’ Morphological-Motor Characteristics under the Impact of Regular Physical Education Classes
(str.13-28)
|
engleskipdf 170 KB
|
Senad Bajrić, Osmo Bajrić, Velibor Srdić, Ismet Bašinac
Izvorni znanstveni članak
|
|
Uloga ciljnih orijentacija u učenju i upotrebi digitalnih medija u kvaliteti nastave završnih razreda osnovnog obrazovanja
(str.29-46)
|
hrvatskipdf 194 KB
|
The Role of Goal Orientations and the Use of Digital Media in the Classroom Quality in the Final Grades of Elementary Education
(str.29-46)
|
engleskipdf 194 KB
|
Antonio Jurčev, Tomislav Topolovčan, Nevenka Maras
Izvorni znanstveni članak
|
|
Značaj cjeloživotnog usavršavanja za razvoj profesionalnih kompetencija odgojitelja
(str.47-59)
|
hrvatskipdf 182 KB
|
The Importance of Lifelong Learning in Developing Preschool Teachers’ Professional Competence
(str.47-59)
|
engleskipdf 182 KB
|
Tihana Kokanović
Izvorni znanstveni članak
|
|
Orijentacijsko trčanje u funkciji interdisciplinarnosti u nastavi: stanje i perspektive
(str.61-78)
|
hrvatskipdf 184 KB
|
Orienteering as a Means of Promoting Cross-Curricular Teaching: Status and Perspectives
(str.61-78)
|
engleskipdf 184 KB
|
Marija Lorger, Zdenko Braičić
Izvorni znanstveni članak
|
|
Kvantitativna i kvalitativna obilježja motoričkih sposobnosti djece predškolske dobi
(str.79-99)
|
hrvatskipdf 212 KB
|
Quantitative and Qualitative Characteristics of Motor Skills of Preschool Children
(str.79-99)
|
engleskipdf 212 KB
|
Danimir Mandić, Vladan Pelemiš, Danica Džinović, Dejan Madić, Filip Kojić
Izvorni znanstveni članak
|
|
Percepcija nastavne prakse hrvatskih studenata nastavničkih fakulteta
(str.101-120)
|
hrvatskipdf 198 KB
|
Perception of Teaching Practice of Croatian Students of Educational Faculties
(str.101-120)
|
engleskipdf 198 KB
|
Marina Đuranović, Irena Klasnić, Marjan Ninčević
Izvorni znanstveni članak
|
|
Razlozi upisa i zadovoljstvo roditelja pojedinim elementima rada dječjeg vrtića
(str.121-135)
|
hrvatskipdf 172 KB
|
Reasons for Enrolment in the Kindergarten and Parents’ Satisfaction with Specific Elements of the Kindergarten
(str.121-135)
|
engleskipdf 172 KB
|
Jasmina Hadela, Nena Rončević, Melita Pergar
Prethodno priopćenje
|
|
Izvori stresa kod odgojitelja u Gradu Zagrebu
(str.137-152)
|
hrvatskipdf 167 KB
|
Stress Sources in Kindergarten Teachers in the City of Zagreb
(str.137-152)
|
engleskipdf 167 KB
|
Sara Kozjak Dragčević, Siniša Opić
Prethodno priopćenje
|
|
Čimbenici povezani s učestalošću primjene istraživački usmjerene nastave Prirode i društva
(str.153-166)
|
hrvatskipdf 160 KB
|
Factors Influencing the Frequency of Use of Inquiry-Based Approach to Teaching Primary Science
(str.153-166)
|
engleskipdf 160 KB
|
Alena Letina
Prethodno priopćenje
|
|
Otvorena nastava i sudjelovanje u donošenju odluka u razredu
(str.167-180)
|
hrvatskipdf 155 KB
|
Open Classes and Participation in Decision-Making in Class
(str.167-180)
|
engleskipdf 155 KB
|
Monika Mithans, Milena Ivanuš Grmek
Izvorni znanstveni članak
|
|
Kompetencija odgajatelja u inkluziji djece s poremećajem iz spektra autizma u dječjim vrtićima
(str.181-197)
|
hrvatskipdf 186 KB
|
Kindergarten Teachers’ Competences Regarding the Inclusion of Children with Autism Spectrum Disorder in Early Childhood and Preschool Education Institutions
(str.181-197)
|
engleskipdf 186 KB
|
Esmeralda Sunko, Edita Rogulj, Ana Živković
Prethodno priopćenje
|
|
Kineziološka edukacija – budućnost civilizacije
(str.199-211)
|
hrvatskipdf 148 KB
|
Kinesiology Education – The Future of Civilization
(str.199-211)
|
engleskipdf 148 KB
|
Vladimir Findak
Pregledni rad
|
|
Kineziologija i održiva budućnost
(str.213-223)
|
hrvatskipdf 142 KB
|
Kinesiology and Sustainable Future
(str.213-223)
|
engleskipdf 142 KB
|
Ivan Prskalo, Marko Badrić, Draženko Tomić
Pregledni rad
|
|
Mandalni obrasci u prirodi kao poticaj za likovno izražavanje te mogući razvoj intuitivne naravi svijesti djeteta predškolske dobi
(str.225-251)
|
hrvatskipdf 693 KB
|
Mandala Patterns in Nature – Incentives for Artistic Expression and Possible Development of the Intuitive Nature of Awareness in a Preschool Child
(str.225-251)
|
engleskipdf 693 KB
|
Petra Vidović, Stjepko Rupčić
Pregledni rad
|
|
Održivo obrazovanje novinara – jedini mogući put u budućnost
(str.253-279)
|
hrvatskipdf 390 KB
|
Sustainable Journalism Education - The Only Possible Way towards the Future
(str.253-279)
|
engleskipdf 390 KB
|
Tijana Vukić
Pregledni rad
|
|