hrcak mascot   Srce   HID

Notitia -časopis za ekonomske, poslovne i društvene teme,Vol. 5 No. 1.
Datum izdavanja: prosinac 2019.

Objavljen na Hrčku: 3. 1. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Primjena društveno odgovornog marketinga u poslovanju malih i srednjih poduzeća (str.1-20) hrvatskipdf 232 KB
Socially responsible marketing in the business of small and medium-sized enterprises (str.1-20)  
Ružica Brečić, Hrvoje Bradica, Mihovil Anđelinović
Izvorni znanstveni članak
 
Modeliranje procesa upravljanja u funkciji dugoročnog ispunjavanja ciljeva u hrvatskim poduzećima (str.21-29)  
Modeling the management process in the function of long-term goal fulfillment in Croatian companies (str.21-29) engleskipdf 641 KB
Vedran Šupuković, Sanel Jakupović, Ibrahim Obhođaš
Prethodno priopćenje
 
Testiranje primjenjivosti Altmanovog Z-score modela za predviđanje stečaja u Republici Hrvatskoj (str.31-46) hrvatskipdf 246 KB
Testing the applicability of the Altman's Z-score model for predicting bankruptcy in the Republic of Croatia (str.31-46)  
Siniša Bogdan, Suzana Bareša, Velimir Hađina
Prethodno priopćenje
 
Provedba ekološke dimenzije UN Agende 2030 u EU (str.47-54) hrvatskipdf 131 KB
Environmental Implementation of UN Agenda 2030 in the EU (str.47-54)  
Goran Bandov, Nikolina Herceg Kolman, Ivo Šlaus
Pregledni rad
 
Utjecaj korporativne kulture na uspješnost spajanja i preuzimanja (str.55-71) hrvatskipdf 488 KB
The impact of corporate culture on the success of mergers and acquisitions (str.55-71)  
Zoran Wittine, Helena Bedeković, Davor Filipović
Pregledni rad
 
Utjecaj usvajanja eura na hrvatsko gospodarstvo: što se može naučiti od drugih zemalja? (str.73-89)  
The impact of adopting the euro on the Croatian economy: What can be learned from other countries? (str.73-89) engleskipdf 2 MB
Zlatko Čehulić, Rajka Hrbić
Pregledni rad
 
Pristup peterostruke uzvojnice: Primjer Europske Unije (str.91-100)  
Quintuple helix approach: The case of the European Union (str.91-100) engleskipdf 144 KB
Sanja Franc, Deniza Karadžija
Stručni rad
 
Čimbenici ponašanja potrošača i suvremeni trendovi na tržištu luksuzne robe (str.101-117)  
Consumer behaviour factors and contemporary trends on the luxury goods market (str.101-117) engleskipdf 759 KB
Marija Antonija Pajić
Stručni rad
 
Mills, T. C. (2019.) Applied Time Series Analysis - A Practical Guide to Modeling and Forecasting, United Kingdom: Academic Press, 339 str. (str.119-122) hrvatskipdf 446 KB
Mills, T. C. (2019.) Applied Time Series Analysis - A Practical Guide to Modeling and Forecasting, United Kingdom: Academic Press, 339 str. (str.119-122)  
Tihana Škrinjarić
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 0 *