hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 31 No. 2, 2019.


Market-Tržište,Vol. 31 No. 2
Datum izdavanja: prosinac 2019.

Objavljen na Hrčku: 7. 1. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.137-138) hrvatskipdf 70 KB
Editorial preface (str.137-138) engleskipdf 70 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Webrooming - pregledavanje informacija o proizvodu na internetu prije kupovine u fizičkoj prodavaonici: način nošenja s nesigurnošću pri kupovini  
Webrooming: A Way of Dealing with Uncertainties in Purchasing (str.139-152) engleskipdf 337 KB
Vaida Kaduskeviciute, Sigitas Urbonavicius
Izvorni znanstveni članak
 
Nestašica kao poželjna karakteristika luksuznih marki u marketingu usmjerenom milenijalcima  
Scarcity as a Desirable Attribute of Luxury Fashion Brands in Millennial Marketing (str.153-170) engleskipdf 916 KB
Javier F. de la Ballina, Isabel de la Ballina
Izvorni znanstveni članak
 
Percipirana korporativna reputacija i ponos kao pokretači svjesnosti kontaktnog osoblja o utjecaju reputacije: medijatorska uloga zadovoljstva s poslom  
Perceived Corporate Reputation and Pride as Drivers of Frontline Employees’ Reputation Impact Awareness: Mediating Role of Job Satisfaction (str.171-185) engleskipdf 256 KB
Vesna Babić-Hodović, Maja Arslanagić-Kalajdžić
Izvorni znanstveni članak
 
Čimbenici koji utječu na odnos između kvalitete informacija o korisnicima i postignuća prodajnog osoblja  
Factors That Influence the Relationship Between Customer Information Quality and Salesperson Performance (str.187-207) engleskipdf 490 KB
Ida Bagus Nyoman Udayana, Prayekti Prayekti, Eliya Ardyan
Prethodno priopćenje
 
Teorijski okvir marketinga odnosa i suradnje na poslovnom tržištu  
Toward a Theoretical Framework of Relationship Marketing in the Business Context (str.209-226) engleskipdf 456 KB
Kawsar Ahmmed, Shahidul Islam, Nor Azila Mohd. Noor, Khandoker Mahmudur Rahman, Fizar Ahmed
Pregledni rad
 
Modeliranje čimbenika koji utječu na suradnju između prodaje i marketinga u farmaceutskim i nefarmaceutskim proizvodnim poduzećima primjenom PLS metode parcijalnih najmanjih kvadrata  
PLS Modelling of Factors Aff ecting the Cooperation Between Sales and Marketing in Pharmaceutical and Non-Pharmaceutical Manufacturing Firms (str.227-247) engleskipdf 649 KB
Gabor Hetenyi, Magdolna Szilasi, Attila Lengyel
Prethodno priopćenje
 
Matjaž Iršič, Borut Milfelner, Aleksandra Pisnik: Marketing - temeljni koncept in njihova uporaba v digitalnem okolju [Marketing – Basic Concepts and Their Application in a Digital Environment] (str.249-250) engleskipdf 78 KB
Katarina Šebalj
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 0 *