hrcak mascot   Srce   HID

Acta turistica, Vol. 31 No. 2, 2019.


Datum izdavanja: prosinac 2019.

Objavljen na Hrčku: 8. 1. 2020.
Sadržaj Puni tekst
UVODNIK (str.113-114) hrvatskipdf 198 KB
EDITORIAL (str.113-114) engleskipdf 198 KB
Nevenka Čavlek
Uvodnik
 
RAZVOJ FUNKCIJE TURIZMA U ZEMLJAMA EU: MJERENJE I STATISTIČKA EVALUACIJA (str.115-151) hrvatskipdf 4 MB
TOURIST FUNCTION DEVELOPMENT IN EU COUNTRIES: MEASUREMENT AND STATISTICAL EVALUATION (str.115-151) engleskipdf 4 MB
Patrycja Żegleń, Małgorzata Stec, Anna Barwińska-Małajowicz
Prethodno priopćenje
 
ZADOVOLJENJE POTREBA POTROŠAČA UPOTREBOM DRUŠTVENIH MEDIJA U KONTEKSTU PLANIRANJA MEĐUNARODNOG PUTOVANJA: PRIMJENA METODE REPERTOARNOG TESTA (str.153-178) hrvatskipdf 2 MB
SOCIAL MEDIA GRATIFICATIONS IN THE CONTEXT OF INTERNATIONAL TRAVEL PLANNING: THE USE OF THE REPERTORY TEST METHOD (str.153-178) engleskipdf 2 MB
Steven Pike, Lien P. Dam, Amanda Beatson
Prethodno priopćenje
 
OD OZBILJNOG SLOBODNOG VREMENA DO CIKLOTURIZMA – SLUČAJ BRDSKOG BICIKLIZMA (str.179-211) hrvatskipdf 4 MB
FROM SERIOUS LEISURE TO CYCLING TOURISM – THE CASE OF MOUNTAIN BIKING (str.179-211) engleskipdf 4 MB
Yechezkel Israeli, Dalit Gasul
Izvorni znanstveni članak
 
OBALNI I POMORSKI TURIZAM: O OZBILJNIM PROBLEMIMA (str.213-242) hrvatskipdf 3 MB
COASTAL AND MARINE TOURISM: ADDRESSING SOME WICKED PROBLEMS (str.213-242) engleskipdf 3 MB
Larry Dwyer, Emerita Alison Gill
Pregledni rad
 
PRIKAZ KNJIGE: SPLITSKA RADUNICA KAO TURISTIČKA DESTINACIJA: STUDIJA DRUŠTVENIH INTERAKCIJA (str.243-244) hrvatskipdf 519 KB
BOOK REVIEW: SPLIT’S RADUNICA AS A TOURISM DESTINATION: A STUDY OF SOCIAL INTERACTIONS (str.243-244) engleskipdf 519 KB
Ingeborg Matečić
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 0 *