hrcak mascot   Srce   HID

Metodički ogledi : časopis za filozofiju odgoja,Vol. 26 No. 2
Datum izdavanja: travanj 2020.

Objavljen na Hrčku: 11. 5. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Sadržaj (str.3-3) hrvatskipdf 198 KB
Ostalo  
Contents (str.4-4) engleskipdf 174 KB
Ostalo  
Riječ urednika (str.5-6) hrvatskipdf 147 KB
Ivana Zagorac
Uvodnik
 
Usporedba spoznajnog i emocionalnog aspekta slušanja glazbe u glazbeno-pedagoškom kontekstu osnovne škole (str.9-32) hrvatskipdf 380 KB
A comparison between the cognitive and emotional aspects of music listening in the context of primary school music teaching (str.9-32)  
Sabina Vidulin, Marlena Plavšić, Valnea Žauhar
Izvorni znanstveni članak
 
Odnos glazbenih preferencija srednjoškolaca, glazbenog obrazovanja i sociodemografskih varijabli (str.33-58) hrvatskipdf 745 KB
The relationship between the musical preferences of secondary school students, music education, and socio-demographic variables (str.33-58)  
Tihana Škojo
Izvorni znanstveni članak
 
Stavovi odgojitelja predškolske djece prema glazbenim aktivnostima u vrtiću i samoprocjena kompetentnosti za njihovu realizaciju (str.59-76) hrvatskipdf 267 KB
The opinions of pre-school educators towards kindergarten music activities and a self-assessment of their competencies to perform them (str.59-76)  
Snježana Dobrota
Izvorni znanstveni članak
 
Stavovi učenika i učitelja o vrednovanju i ocjenjivanju u nastavi Glazbene kulture (str.77-101) hrvatskipdf 443 KB
Attitudes of students and teachers on evaluation and grading in the teaching of Music Culture (str.77-101)  
Amir Begić, Jasna Šulentić Begić, Valentina Šmitpeter
Izvorni znanstveni članak
 
Prilog razumijevanju pedagoginje: O dispozicijama za pedagogično djelovanje (str.105-127) hrvatskipdf 370 KB
Who are pedagogues? On dispositions for meaningful pedagogical practice (str.105-127)  
Marija Bartulović, Barbara Kušević, Ana Širanović
Prethodno priopćenje
 
Profesionalni identitet učitelja francuskoga jezika u Republici Hrvatskoj (str.129-146) hrvatskipdf 472 KB
The professional identity of French language teachers in Croatia (str.129-146)  
Rea Lujić
Izvorni znanstveni članak
 
Značajke učinkovitog stručnog usavršavanja učitelja prirodoslovne grupe predmeta: Sustavni pregled literature (str.147-177) hrvatskipdf 415 KB
The characteristics of efficient professional teacher training in natural sciences subjects: A systematic overview of the literature (str.147-177)  
Ana Mirosavljević, Branko Bognar
Izvorni znanstveni članak
 
Posjeta: 0 *