hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 32 No. 1, 2020.


Market-Tržište,Vol. 32 No. 1
Datum izdavanja: lipnja 2020.

Objavljen na Hrčku: 17. 6. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik  
Editorial Preface (str.5-7) engleskipdf 127 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Utječe li angažman na društvenim medijima i putem e-pošte na reputaciju i povjerenjem vođena ponašanja?  
Do Social Media and E-Mail Engagement Impact Reputation and Trust-Driven Behavior? (str.9-25) engleskipdf 374 KB
Matej Kovač, Vesna Žabkar
Izvorni znanstveni članak
 
Analiza učinkovitosti oglašivačkih poruka. Usporedba po mediju, tipologiji i rasporedu oglasa  
Analysis of the Effectiveness of Advertising Messages. Comparison by Media, Typology, and Schedule of Advertisements (str.27-46) engleskipdf 735 KB
Margarita De-Miguel-Guzmán, Carlos Ronquillo-Bolaños, Alexander Sánchez-Rodríguez, Gelmar García-Vidal, Reyner Pérez-Campdesuñer, Rodobaldo Martínez-Vivar
Izvorni znanstveni članak
 
Uloga društvenih i poslovnih mreža u internacionalizaciji poduzeća koja se rano globaliziraju (engl. born global): Dokazi iz Srbije  
The Role of Social and Business Networks in the Internationalization of Born Global Firms: Evidence from Serbia (str.47-64) engleskipdf 338 KB
Sanja Mitić, Branko Rakita
Izvorni znanstveni članak
 
Mijenja li ambalaža percipirani okus piva? Rezultati eksperimenta s pivom  
Does the Packaging Change the Perceived Taste of Beer? Results from a Beer Experiment (str.65-78) engleskipdf 297 KB
Jan Zavodny Pospisil, Lucie Sara Zavodna, Matej Jiranek
Prethodno priopćenje
 
Odrednice namjere ponovne kupovine i namjere prebacivanja: analiza platformi online putničkih agenata, smještaja (u vlasništvu) ravnopravnih korisnika (eng. Peer-to-peer accommodation) te virtualnih hotelskih operatora  
Determinants of Repurchase Intention and Switching Intention: Analysis of Online Travel Agent, Peer-To-Peer Accommodation, and Virtual Hotel Operator Platforms (str.79-96) engleskipdf 453 KB
Andrianto Prasetya Nugroho, Sri Rahayu Hijrah Hati
Prethodno priopćenje
 
Ispitivanje različitih vrsta lojalnosti u jednoj destinaciji  
Testing Different Loyalty Types in a Destination (str.97-112) engleskipdf 347 KB
Marina Laškarin Ažić, Jasmina Dlačić, Vlado Galičić
Prethodno priopćenje
 
Posjeta: 2.743 *