Skoči na glavni sadržaj
  • Datum izdavanja: 24.06.2020.
  • Objavljen na Hrčku: 15.07.2020.

Sadržaj

Puni tekst

Foreword (str. 328-329)

Uvodnik (str. 328-329)


Uvodnik


Students' Standpoints about the Significance of Cooperative Learning in Maths Teaching in Lower Primary School Grades (str. 331-356)

Elvira Kovács, Valerija Pinter Krekić, Josip Ivanović
Izvorni znanstveni članak


Effects on Digital Citizenship: The Turkish Pre-service Teachers’ Perspective (str. 397-424)

Ebru Albayrak Ozer, Umit Ozer
Izvorni znanstveni članak


Odgojno-obrazovna podrška učenicima s problemima u ponašanju u osnovnoj školi (str. 425-450)

Zlatko Bukvić
Izvorni znanstveni članak


Višejezična svjesnost u ovladavnju trećim jezikom – engleski i njemački kao J3 u osnovnoškolskom obrazovanju (str. 451-485)

Jasmina Troha, Ana Petravić, Ana Šenjug Golub
Izvorni znanstveni članak


Nomophobia: I Can Not Live without My Smartphone! (str. 487-513)

Nezih Önal, Nagihan Tanık Önal
Izvorni znanstveni članak


Kolegij Logički dizajn temeljen na otvorenim obrazovnim materijalima (str. 515-562)

Birim Balcı, Birol Çiloğlugil, Mustafa Murat İnceoğlu
Izvorni znanstveni članak


A Framework for Studying Programming Teaching in Secondary Education (str. 563-595)

Ali Kürşat Erümit, Ali İhsan Benzer, Güven Şahin
Izvorni znanstveni članak


Posjeta: 15.669 *