hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 19 No. 1, 2007.


Datum izdavanja: srpanj 2007.

Objavljen na Hrčku: 31. 3. 2008.
Sadržaj Puni tekst
The influence of age perception on women consumer behavior  
Utjecaj percepcije vlastite starosne dobi na ponašanje žena kao potrošača (str.7-22) hrvatskipdf 441 KB
Damijan Mumel, Bruno Završnik
Prethodno priopćenje
 
Quality management of airport services – An analysis of the multifactor structure of customer satisfaction  
Upravljanje kvalitetom usluga zračnih luka - analiza multifaktorske strukture zadovoljstva korisnika (str.23-42) hrvatskipdf 813 KB
Josip Mikulić
Prethodno priopćenje
 
Impact of CRM on the competitiveness level of ICT services in Croatian service providers  
Utjecaj upravljanja odnosima s korisnicima na razinu konkurentnosti ICT usluga kod hrvatskih davatelja usluga (str.43-58) hrvatskipdf 925 KB
Dražen Alerić
Prethodno priopćenje
 
Service marketing application analysis in the case of driving schools in the Republic of Croatia  
Analiza primjene marketinga usluga u sustavu škola vožnje u Republici Hrvatskoj (str.59-72) hrvatskipdf 638 KB
Silvije Jerčinović
Pregledni rad
 
Međuovisnost ekološke utemeljenosti marke, poznatosti marke i poslovnog rezultata poduzeća  
Interrelationship between a brand’s environmental embeddedness, brand awareness and company performance (str.73-84) engleskipdf 362 KB
Ivana First
Prethodno priopćenje
 
Connection between customer relationship management and brand equity  
Povezanost upravljanja odnosima s klijentima i tržišne vrijednosti marke (str.85-98) hrvatskipdf 437 KB
Miroslav Mandić
Pregledni rad
 
Chain store management through private labels strategy  
Upravljanje trgovačkim lancima strategijom privatnih maraka (str.99-114) hrvatskipdf 1 MB
Martina Sopta
Pregledni rad
 
The role of customers in higher education: Are students active stakeholders?  
Uloga korisnika u visokom obrazovanju: jesu li studenti aktivni dionici? (str.115-132) hrvatskipdf 758 KB
Zoran Mihanović
Prethodno priopćenje
 
W. Chan Kim, Renne Mauborgne: "Strategija plavog oceana" (str.133-136) hrvatskipdf 172 KB
Veronika Vugrinec Hitrec
Recenzija, Prikaz
 
Philip Kotler: "Kotler o marketingu: kako stvoriti, osvojiti i gospodariti tržištima" (str.137-140) hrvatskipdf 149 KB
Mario Pepur
Recenzija, Prikaz
 
Francis Buttle: "Customer relationship management: concepts and tools" (str.141-144) hrvatskipdf 170 KB
Dario Miočević
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 25.116 *