hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 18 No. 1-2, 2006.


Datum izdavanja: prosinac 2006.

Objavljen na Hrčku: 20. 4. 2008.
Sadržaj Puni tekst
Development of a scale to measure perceived intensity of sponsorship activities  
Razvoj mjerne ljestvice za mjerenje percipiranog intenziteta sponzorskih aktivnosti (str.7-14) hrvatskipdf 280 KB
Edo Rajh, Ljiljana Božić
Prethodno priopćenje
 
Market segmentation based on consumers’ susceptibility to reference group types of influence: Multivariance analysis  
Segmentacija tržišta temeljem osjetljivosti potrošača na vrstu utjecaja referentnih grupa: multivarijantna analiza (str.15-28) hrvatskipdf 450 KB
Mirela Mihić
Izvorni znanstveni članak
 
Internet as a new communication, retail and distribution channel for young consumers  
Internet kao novi kanal komunikacije, prodaje i distribucije za segment mladih potrošača (str.29-40) hrvatskipdf 569 KB
Vatroslav Škare
Prethodno priopćenje
 
Mobile communications data services marketing  
Marketing podatkovnih usluga mobilne komunikacije (str.41-52) hrvatskipdf 446 KB
Stanislav Marušić
Pregledni rad
 
Service quality in the banking sector: Concept and measurement  
Kvaliteta usluga u bankarskoj industriji: koncept i mjerenje (str.53-66) hrvatskipdf 1 MB
Mario Pepur
Prethodno priopćenje
 
Interdependence of life insurance service quality and premium  
Međuovisnost kvalitete i premije usluga životnog osiguranja (str.67-80) hrvatskipdf 588 KB
Dragan Benazić
Prethodno priopćenje
 
Internal market – situation and forecasting for Croatian groups of companies  
Intrasistemsko tržište – stanje i predviđanja za hrvatske grupe poduzeća (str.81-92) hrvatskipdf 349 KB
Zoran Krupka
Prethodno priopćenje
 
Nataša Renko: "Strategije marketinga" (str.93-96) hrvatskipdf 167 KB
Petra Blašković
Recenzija, Prikaz
 
Marinov Marin: "Marketing in the Emerging Markets of Central and Eastern Europe" (str.97-101) hrvatskipdf 189 KB
Kristina Petljak
Recenzija, Prikaz
 
Posjeta: 25.632 *