Skoči na glavni sadržaj

Market-Tržište , Vol. 17 No. 1-2, 2005.

  • Datum izdavanja: 01.12.2005.
  • Objavljen na Hrčku: 20.04.2008.

Sadržaj

Puni tekst

Interactive marketing communication: literature review (str. 0-0)

Goran Vlašić
Izlaganje sa skupa


Companies' websites in B-H: innovative marketing strategies or cyberbrochures (str. 0-0)

Muris Čičić, Nenad Brkić, Dino Selimović
Izlaganje sa skupa


Foreign direct investment analysis in the Republic of Croatia (str. 0-0)

Zoran Krupka
Izlaganje sa skupa


Brand as a key element of survival on the market (str. 0-0)

Tihomir Vranešević, Miroslav Mandić
Izlaganje sa skupa


Souvenirs as a part of the tourism offer od the City of Zagreb (str. 0-0)

Darko Prebežac, Josip Mikulić
Izlaganje sa skupa


Malcolm McDonald: "Marketinški planovi: kako ih pripremiti, kako ih koristiti" (str. 99-102)

Mirko Palić
Recenzija, Prikaz slučaja


Tomislav Šola: "Marketing u muzejima ili o vrlini i kako je obznaniti" (str. 103-106)

Željko Blagus
Recenzija, Prikaz slučaja


In memoriam: Prof. dr. sc. Miodrag Hitrec - Što je smisao života? (str. 107-107)

Dražen Glavaš
In memoriam, Nekrolog, Obituarij


In memoriam: Prof. dr. sc. Ljubomir Baban (str. 108-108)

Fedor Rocco
In memoriam, Nekrolog, Obituarij


Posjeta: 19.964 *