hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 32 No. Special Issue, 2020.


Market-Tržište,Vol. 32 No. Special Issue
Datum izdavanja: prosinca 2020.

Objavljen na Hrčku: 16. 12. 2020.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.5-7) hrvatskipdf 130 KB
Editorial preface (str.5-7) engleskipdf 130 KB
Dubravka Sinčić Ćorić, Sunčana Piri Rajh
Uvodnik
 
Segmentacija potrošača u maloprodaji hrane u Republici Hrvatskoj: analiza latentnih klasa (str.9-29)  
Consumer Segmentation in Food Retailing in Croatia: A Latent Class Analysis (str.9-29) engleskipdf 791 KB
Ivana Pavlić, Katija Vojvodić, Barbara Puh
Izvorni znanstveni članak
 
Dobrobit povezana s hranom. Kritička analiza koncepta dobrobiti povezane s hranom i mogućnosti njegove empirijske potvrde (str.31-48)  
On the Way to Food Well-Being. A Critical Analysis of the Food Well-Being Concept and the Possibilities of Its Empirical Verification (str.31-48) engleskipdf 700 KB
Anna Rogala, Renata Nestorowicz, Ewa Jerzyk
Pregledni rad
 
Istraživanje veze između internog marketinga u hotelu i različitih dimenzija angažmana zaposlenika (str.49-65)  
Analysing the Relationship Between Hotels’ Internal Marketing and Employee Engagement Dimensions (str.49-65) engleskipdf 933 KB
Kristina Črnjar, Jasmina Dlačić, Borut Milfelner
Izvorni znanstveni članak
 
Povećanje uključenosti potrošača na društvenim mrežama: pratiteljima utjecajnih osoba ‘sviđa se’ vidjeti lice u objavi (str.67-81)  
Increasing Consumer Engagement on Social Networks: Social Media Influencer’s Followers ‘Like’ to See a Face in a Post (str.67-81) engleskipdf 869 KB
Matia Torbarina, Lara Jelenc, Ivana Brkljačić
Prethodno priopćenje
 
Stavovi potrošača prema oglašavanju na društvenim mrežama: prediktori i ishodi (str.83-97)  
Consumer Attitudes Towards Social Network Advertising: Predictors and Outcomes (str.83-97) engleskipdf 931 KB
Ivana Kursan Milaković, Mirela Mihić, Ivana Boljat
Prethodno priopćenje
 
Jesu li potrošači uvijek “zeleniji” s druge strane ograde? Čimbenici koji utječu na namjeru “zelene” kupovine – kontekst hrvatskih i švedskih potrošača (str.99-113)  
Are Consumers Always Greener on the Other Side of the Fence? Factors That Influence Green Purchase Intentions – The Context of Croatian and Swedish Consumers (str.99-113) engleskipdf 1 MB
Branka Dropulić, Zoran Krupka
Prethodno priopćenje
 
Financijskim obrazovanjem do povećanja znanja o financijama potrošača adolescenata (str.115-130)  
The Role of Financial Education in Adolescent Consumers’ Financial Knowledge Enhancement (str.115-130) engleskipdf 1 MB
Andrea Lučić, Dajana Barbić, Marija Uzelac
Prethodno priopćenje
 
Potrošački etnocentrizam i socijalni identitet: teorijska pozadina i prikaz empirijskih studija (str.131-146)  
Consumer Ethnocentrism and Social Identity: Theoretical Backgrounds and Empirical Studies Overview (str.131-146) engleskipdf 1 MB
Marija Čutura
Pregledni rad
 
Posjeta: 5.064 *