hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 32 No. 2, 2020.


Market-Tržište,Vol. 32 No. 2
Datum izdavanja: siječnja 2021.

Objavljen na Hrčku: 19. 1. 2021.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.127-128) hrvatskipdf 71 KB
Editorial preface (str.127-128) engleskipdf 71 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Vrijednost oglasa i stav o katalozima i trgovačkim letcima kod hrvatskih potrošača – SEM pristup (str.129-146)  
Advertising Value and Attitude to Catalogs and Store Flyer Ads Among Croatian Consumers – SEM Approach (str.129-146) engleskipdf 389 KB
Damir Dobrinić
Izvorni znanstveni članak
 
Povezanost tržišne vrijednosti marke temeljene na percepciji potrošača i angažmana s markom: korištenje razdvojenog dvostupanjskog PLS-SEM pristupa (str.147-168)  
Connecting the Dots of Customer-Based Brand Equity to Brand Engagement: Using the Disjoint Two Stage Approach of PLS-SEM (str.147-168) engleskipdf 679 KB
Kashif Farhat, Sany Sanuri Mohd Mokhtar, Salniza Md. Salleh
Izvorni znanstveni članak
 
Veza između kauzalnog atribuiranja neuspjelih mobilnih novčanih transakcija i zadovoljstva oporavkom: posrednička uloga negativnih emocija (str.169-185)  
The Link Between Causal Attribution and Recovery Satisfaction in Mobile Money Transaction Failures: The Mediating Role of Negative Emotions (str.169-185) engleskipdf 284 KB
Hamza Hussein Malombe, Deepjyoti Choudhury
Prethodno priopćenje
 
Pronalaženje i utvrđivanje raskoraka između suvremenoga lean (agilnog) i zelenoga marketinga u građevinskoj industriji (str.187-203)  
Finding and Minding the Gaps in State-Of-The-Art Lean and Green Marketing in the Construction Industry (str.187-203) engleskipdf 429 KB
Ahmet Tuz, Begum Sertyesilisik
Pregledni rad
 
Atletski izgled prodajnog osoblja: kupuju li muškarci više od muškarca? (str.205-220)  
Athletic Looking Sales Personnel: Do Men Buy More from Men? (str.205-220) engleskipdf 366 KB
Raju Rosha, Navdeep Kaur
Prethodno priopćenje
 
Uloga aktivnog sudjelovanja temeljenog na povjerenju kao medijatora učenja za upotrebu informacijske tehnologije za kreativne izvedbe (str.221-235)  
The Role of Trust-Based Active Participation as a Learning Mediation Concept for Leveraging the Impact of Information Technology on Creative Performance (str.221-235) engleskipdf 434 KB
Iwan Hermawan, Suharnomo Suharnomo
Prethodno priopćenje
 
Historical note: A Brief Overview of the History of FEB (str.237-242) engleskipdf 125 KB
Željko Sirk
Ostalo
 
Posjeta: 3.946 *