hrcak mascot   Srce   HID

Povijest u nastavi, Vol. 31 No. 1, 2020.


Povijest u nastavi,Vol. 31 No. 1
Datum izdavanja: prosinca 2020.

Objavljen na Hrčku: 3. 3. 2021.
Sadržaj Puni tekst
Usklađivanje kurikuluma zavičajne povijesti kao dodatne nastave u gimnazijama s kurikulumom Povijesti u gimnazijama (str.5-15) hrvatskipdf 233 KB
Adjusting the curriculum of homeland history as an advanced class in grammar schools to the history curriculum in grammar schools (str.5-15)  
Suzana Pešorda
Stručni rad
 
Nastava Povijesti u Arheološkom muzeju u Zagrebu (str.17-29) hrvatskipdf 256 KB
Teaching history at the Archaeological Museum in Zagreb (str.17-29)  
Zorica Babić
Pregledni rad
 
Poučavanje zavičajne povijesti u suradnji s muzejskim institucijama na primjeru školskog projekta „Moj grad u muzeju“ (str.31-46) hrvatskipdf 489 KB
Teaching homeland history in cooperation with museum institutions on the example of the school project “My city in a museum” (str.31-46)  
Suzana Jagić
Stručni rad
 
Noć muzeja u Gimnaziji Karlovac (str.47-59) hrvatskipdf 165 KB
Night of Museums in Grammar School Karlovac (str.47-59)  
Natalija Jadrić
Stručni rad
 
Političko obrazovanje u Narodnoj Republici Hrvatskoj: Što su čitali skojevci? (str.61-78) hrvatskipdf 189 KB
Political education in People's Republic of Croatia: What did the members of the Young Communist League of Yugoslavia read? (str.61-78)  
Karlo Držaić
Izvorni znanstveni članak
 
IZVJEŠĆA, OCJENE, PRIKAZI (str.79-90) hrvatskipdf 133 KB
Dijana Dijanić Pleško, Anita Hršak, Helena Sakoman, Narcisa Potežica
Recenzija, Prikaz slučaja
 
Posjeta: 1.028 *