hrcak mascot   Srce   HID

Market-Tržište, Vol. 33 No. 1, 2021.


Market-Tržište,Vol. 33 No. 1
Datum izdavanja: lipnja 2021.

Objavljen na Hrčku: 26. 6. 2021.
Sadržaj Puni tekst
Uvodnik (str.5-6) hrvatskipdf 67 KB
Editorial preface (str.5-6) engleskipdf 67 KB
Đurđana Ozretić Došen
Uvodnik
 
Promjene u agrobiznisu uzrokovane embargom na rusku hranu: perspektiva međusobnih odnosa među poduzećima (str.7-24)  
Agribusiness Changes Caused by the Russian Food Embargo: An Interfirm Relationships Perspective (str.7-24) engleskipdf 219 KB
Olga A. Kusraeva, Vera A. Rebiazina
Izvorni znanstveni članak
 
Objašnjenje namjere korištenja mobilne trgovine na temelju modela prihvaćanja tehnologije (TAM) u okviru tržišta u razvoju (str.25-40)  
Explaining Mobile Commerce Usage Intention Based on Technology Acceptance Models in a Developing Market Context (str.25-40) engleskipdf 234 KB
Luis Edwin Chimborazo, Marta Frasquet, Alejandro Mollá
Prethodno priopćenje
 
Utjecaj marketinške strategije društvenih medija na korisnikovu namjeru sudjelovanja u odnosu na medijatorsku ulogu korisnikove percipirane vrijednosti (str.41-58)  
Effect of the Social Media Marketing Strategy on Customer Participation Intention in Light of the Mediating Role of Customer Perceived Value (str.41-58) engleskipdf 264 KB
Ardeshir Bazrkar, Mohammad Hajimohammadi, Erfan Aramoon, Vahid Aramoon
Prethodno priopćenje
 
Kvaliteta usluge konvencionalnih i islamskih banaka u Turskoj (str.59-74)  
Service Quality of Conventional and Islamic Banks in Turkey (str.59-74) engleskipdf 169 KB
Özgür Kökalan, Ibrahim Güran Yumuşak, Ahmet Bingöl
Prethodno priopćenje
 
Uslužno orijentirano organizacijsko ponašanje prema građanima, kvaliteta usluge i ponašanje korisnika kao dobrih građana: usporedba primjene i procjena iz perspektive korisnika banke (str.75-92)  
Service-Oriented Organizational Citizenship Behavior, Service Quality and Customer Citizenship Behavior: Comparison of Implementation and Evaluation from the Perspective of Bank Customers (str.75-92) engleskipdf 245 KB
Soni Harsono, Harry Widyantoro, Tjahjani Prawitowati, Basuki Rachmat
Prethodno priopćenje
 
Zadovoljstvo turista kao pokretač unaprjeđenja marketinških aktivnosti destinacije: primjer opatijske rivijere (str.93-112)  
Tourist Satisfaction as a Driver of Destination Marketing Improvements: The Case of the Opatija Riviera (str.93-112) engleskipdf 294 KB
Lorena Bašan, Jelena Kapeš, Ana Kamenečki
Prethodno priopćenje
 
Posjeta: 1.294 *